וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריסקייל ישראל פיטרה היום מתוך 600 עובדיה; מרכז הפיתוח בעומר נסגר ויאוחד עם המרכז בהרצליה

עידו סולומון

22.2.2009 / 14:54

בחודשים האחרונים פוטרו כ-60 עובדים; עוד 60 יפוטרו ככל הנראה עד סוף 2009


פריסקייל ישראל פיטרה היום כ-30 מעובדיה. בחברה סירבו להגיב, אך ההערכה בשוק היא שבחודשים האחרונים פוטרו בסה"כ 60 מתוך כ-600 עובדי החברה וכי עד סוף שנת 2009 תפטר החברה 60 עובדים נוספים. בסך הכל תצמצם החברה את מצבת כח האדם שלה בכ-20%.

בשבוע שעבר הודיעה החברה שתאחד במהלך החודשים הקרובים את פעילותו של מרכז התכנון שלה בעומר עם המרכז בהרצליה. במרכז בעומר מועסקים כ-60 עובדים, וככל הנראה רק כ-40 מבינהם יישארו בתפקידם וימשיכו בעבודה, ללא דרישה להעתקת מקום-מגורים תוך גמישות בעבודה ממרחק. לדברי ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, המהלך הנוכחי יחסוך עלויות תפעול שונות הכרוכות בתחזוקתו של האתר, וכן מדובר בתהליך שיימשך מספר חודשים.

פריסקייל פעילה בשוק המיקרו-אלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לשווקי הרישות וה-wireless לשוק הצרכני, התעשייתי ולתעשיית הרכב ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-30 מדינות. הפעילות של החברה בישראל כוללת פיתוח ותכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור בישראל. בחברה מועסקים כיום כ-600 עובדים.

"המכירות של פריסקייל העולמית בשנת 2008 הגיעו ל-5.2 מיליארד דולר, והרווחים עמדו על 515 מליון דולר. אולם המשבר בשוק הטכנולוגיה והקשיים שבפניהם ניצבת החברה בשנת 2009 מחייבים היערכות חדשה ושינויים גלובליים, כולל איחוד של מרכזי פיתוח קטנים עם גדולים יותר", אמר קשת. "הפתיחה של השלוחה בעומר, שעשתה חייל לאורך השנים, באה מיוזמתה ומרצון לשיתוף פעולה הדוק עם אוניברסיטת בן גוריון ולטובת הרחבת אפשרויות ההעסקה בדרום. אבל הנסיבות הגלובליות המחייבות התייעלות מאלצות אותנו למהלך של איחוד הפעילות עם זו שבהרצליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully