וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו והשורדים: ערוץ 10 עם שלוש תוכניות בטבלת הרייטינג השבועית; "הישרדות" עם 18.7% רייטינג

אופיר בר-זהר

22.2.2009 / 15:04

קשת כבשה את שלושת המקומות הראשונים; "ארץ נהדרת" מובילה 27.7% רייטינג



שבוע מוצלח לערוץ 10, כאשר בסיכום השבועי הצליח הערוץ להכניס שלוש תוכניות לעשר התוכניות הנצפות ביותר. במקום השביעי בעשירייה התברג הסרט התיעודי "האמת של רביבו" אשר השיג תוצאה של 19.5% רייטינג, ואילו במקומות התשיעי והעשירי דורגו שתי תוכניות השבועיות של "הישרדות". במקום תשיעי התוכנית ששודרה ביום רביעי עם שיעור צפייה של 18.7%, אחריה התוכנית של יום שבת עם 18% רייטינג (כל הנתונים מתייחסים לכלל האוכלוסייה).



את טבלת הרייטינג השבועית מובילה "ארץ נהדרת" שזכתה בשבוע זה לנתון של 27.7% רייטינג. הערוץ אף שיבץ את התוכנית המקדימה לקראת עונת ה-VIP של "האח הגדול" לפני "ארץ נהדרת" - וכך זכה הפרומו לעונה החדשה ל-22.8% רייטינג.



במקום השני דורגה התוכנית "עובדה" בראיון עם המועמדת לראשות הממשלה ציפי לבני. התוכנית זכתה ל-23.8% רייטינג. מעבר לשלוש התוכנית המובילות בטבלה הכניסה קשת גם את תוכנית התחקירים של אורלי וילנאי, "השתולים" למקום השישי עם תוצאה של 19.6% רייטינג. "לא נפסיק לרקוד" נפרדה מהמסכים והגיעה למקום 16 עם תוצאה של 13.6% רייטינג.



עבור רשת היה זה שבוע פחות מוצלח כאשר רק תוכנית אחת "המירוץ למיליון" נכנסה לעשירייה הראשונה ודורגה חמישית, עם תוצאה של 20% רייטינג. מדובר בירידה קלה לעומת הפרקים הקודמים של תוכנית, ואולם היא עדיין עברה בחצי אחוז את הסרט התיעודי על חיים רביבו, ששודר מולה בערוץ 10. "קצרים" ו"צחוק מהעבודה" דורגו במקום 11 ו-12 בהתאמה, "כלבוטק" צנחה למקום 15 עם 14.9% רייטינג בלבד. "החיים זה לא הכל" המשודרת אחריה ירדה אף היא לנתון של 11.8% ודורגה במקום עשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully