וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד רם כספי מתנגד לבקשת גרושתו של עידן עופר להעביר לידיה את הסכם הממון של השניים

הילה רז

22.2.2009 / 18:41

לדברי כספי, הוא נקלע לריב לא לו וראוי שעופר יצורף כצד לבקשה כדי שיוכל להביע את עמדתו בעניין


עו"ד רם כספי מתנגד לבקשת גרושתו של עידן עופר, יפעת גוריון, להעביר לידיה את טיוטות הסכמי הממון שגובשו בין בני הזוג. כספי, המשמש כיועץ המשפטי של , שבשליטת סמי ועידן עופר, מציין בתגובה שהעביר באחרונה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי נתבקש על ידי גוריון ועופר לסייע להם להגיע להסכמה בנוגע להסכם יחסי הממון עליו הם עמדו לחתום. לדברי כספי, הוא ייעץ להם בעניין מבלי שייצג את אחד מבני הזוג ומבלי שקיבל שכר כלשהו בעבור עבודתו. כספי מציין כי הוא קיים פגישה משותפת עם הזוג, במהלכה הם התייחסו לטיוטת הסכם שגובש של ידי עו"ד רמי הדר, והוא רשם הערות בעניין. לאחר מכן ערך מיוזמתו טיוטה חדשה של ההסכם והעבירה לשניהם.

לפני כשבועיים הגישה גוריון בקשה לבית המשפט שיורה לכספי להעביר לה מסמכים המצויים ברשותו כעורך דינו של בעלה לשעבר. בבקשתה טענה גוריון, המיוצגת על ידי עו"ד ד"ר יוסי שגב, כי היא פנתה לכספי על מנת לקבל את טיוטות ההסכמים, אך הוא סירב למסור לה אותן מבלי לפרט את סירובו. לפיכך, היא פנתה לבית המשפט שיורה לכספי להעביר לה את ההסכם.

כספי מבקש לדחות את בקשתה של גוריון על הסף, מאחר שלדבריו הוגשה לבית משפט המחוזי שאינו מוסמך לדון בה, במקום לבית המשפט לענייני משפחה ומאחר שלגרסתו הבקשה לא הציגה תשתית עובדתית או משפטית המבססת את חובתו להעביר את המסמכים לאחד הצדדים. לדברי כספי, הוא נקלע לריב לא לו, ונוכח התנגדותו הנחרצת של עופר למסירת חומר כלשהו לגרושתו, ראוי שעופר יצורף כצד לבקשה כדי שיוכל להביע את עמדתו בעניין. כספי מציין כי טיוטות הסכמי הממון נמצאות ברשותו והוא יפעל בהתאם להחלטת בית המשפט.

כספי צירף כנספח לבקשתו מכתב ששיגרו אליו עורכי דינו של עופר, רמי הדר וזאב שרף. מהמכתב עולה כי עופר מתנגד לכך שכספי ימסור לגרושתו מסמכים כלשהם הנוגעים אליו. במכתב מציינים עורכי הדין כי גוריון אינה זכאית לקבל ממנו את טיוטות הסכמי הממון. זאת, לטענתם מאחר שהיה עליה לצרף אותו כצד לבקשתה כמי שעלול להיפגע מההכרעה בעניין. עופר קובל כי גרושתו לא צירפה אותו במכוון לבקשתה ממניעים פסולים, כדי להסתיר מבית המשפט את טענותיו של עופר ולמנוע מבית המשפט לקבל תמונה מלאה בקשר לסכסוך בין בני הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully