וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא סטיב ג'ובס: אפל תקיים את הכנס השנתי שלה לראשונה בלי המנכ"ל האגדי

סוכנויות הידיעות

23.2.2009 / 9:59

החברה החליטה לקיים את הכנס מוקדם מהרגיל, כדי לענות על שאלות המשקיעים בנוגע לבריאות ג'ובס



חברת אפל תקיים את הכנס השנתי שלה ביום רביעי השבוע, לראשונה ללא השתתפותו של מנכ"ל החברה סטיב ג'ובס. כנס זה, שנערך השנה מוקדם מהרגיל, הוא הזדמנות עבור המשקיעים, המודאגים ממצבו הבריאותי של ג'ובס, לשאול שאלות את מנהלי החברה, ששמרו בינתיים על שתיקה בנושא.



ג'ובס חלה לפני מספר שנים בסרטן הלבלב, ועבר בהצלחה ניתוח להסרת הגידול. שמועות החלו לצוץ לגבי מצבו הבריאותי, לאחר שבאירוע השקת מכשיר ה-iPhone בחודש יוני שעבר נראה רזה מהרגיל. תחילה התייחס ג'ובס לשמועות בביטול, אך באמצע ינואר הוא הודיע כי הוא פורש למשך חצי שנה מהחברה, וכי בעיותיו הבריאותיות מורכבות משחשב. כל אלה גרמו למניות החברה לרדת.



סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה בינואר כי ג'ובס שוקל לעבור ניתוח השתלת כבד, כתוצאה מסיבוכים שנבעו מהטיפול שקיבל נגד הסרטן בלבלב, אך לא ידוע אם הוא אכן עבר את הניתוח.



רשות ני"ע בארה"ב (SEC) פתחה בחודש שעבר בבדיקה האם אפל הטעתה את המשקיעים לגבי מצב בריאותו של ג'ובס ודיווחה כנדרש על מצבו.



"מבחינת המשקיעים, סטיב ג'ובס הוא הבורג המרכזי בעתידה של החברה, וישנן שאלות רבות שנותרו ללא מענה", אומר צ'ארלס אלסון מהמרכז לניהול חברות של אוניברסיטת דלוור. "בריאותו אינה נושא מבודד. למרבה הצער, היא קשורה ישירות לבטחונם של המשקיעים בעסק זה, ולא היתה מספיק שקיפות מבחינה זו מצד מועצת המנהלים".



אפל לא תשדר את הכנס, שבו ידונו, בין השאר, החלטות חשובות לגבי מועצת המנהלים, ורק משקיעים יוכלו לנכוח בו ולשאול שאלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully