וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היו"ר שהפך לבעל עניין: יו"ר דירקטוריון טופ אימג' יצחק נקר קנה 14.4% מהמניות מחברת צ'רטרהאוס

ניר צליק

23.2.2009 / 10:31

מנכ"ל החברה קנה את יתרת אחזקות צ'רטרהאוס -4.5%; נקר מגיע לאחזקה של 18.8% מהחברה


יו"ר דירקטוריון טופ אימג' יצחק נקר, ומנכ"ל החברה עידו שכטר, רכשו את כל אחזקות צ'רטרהאוס בחברה, 18.9% ממניות החברה - כ-1.7 מיליון מניות. יצחק נקר, שהחזיק קודם לכן כ-3.8% ממניות החברה, מחזיק כעת ב-18.8% ממניות , אחרי שרכש כ-1.3 מיליון מניות, ואילו שכטר רכש כ-405 אלף מניות.

יצחק נקר, מנכ"ל החברה, אמר כי "קניית בלוק המניות על ידי ועל ידי סמנכ"ל הכספים מסירה את חששות השוק ושולחת מסר שאנחנו מאמינים בעתיד טופ אימג' ובהצלחתה. שנינו הפכנו לבעלי מניות עיקריים בחברה, ונמשיך לעבוד קשה כדי להביא הצלחה לטופ אימג' ולשפר את הערך לבעלי המניות".

טופ אימג’, המספקת מערכות סריקה, ארכיב וניהול נתונים לארגונים, רשמה גידול של 30% בהכנסות הרבעון השלישי, אך גידול חד בהוצאות ההנהלה יחד עם עלייה בהוצאת המימון קיזז את השפעת התוספת בהכנסות והביאו את החברה להפסד רבעוני.

בשורה העליונה הציגה טופ אימג' הכנסות של 8.5 מיליון דולר - גידול של 30% לעומת הכנסות של 6.5 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה רשמה טופ אימג' הפסד נקי של מיליון דולר, או 11.3 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 2 מיליון דולר, או 22.9 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת הפסד נקי של 1.3 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון השני של השנה. ב-12 החודשים האחרונים איבדה מניית טופ אימג' כ-74% והיא נסחרת לפי מחיר של כ-58 סנט למניה, המשקף לחברה שווי של כ-5.2 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully