וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 חברות ישראליות ישתפו פעולה עם בטר פלייס בניסוי התאמת הרכב החשמלי לציי הרכב שלהן

ירון כהן צמח

23.2.2009 / 10:57

בין החברות: טבע, החברה לישראל, פלאפון ואורנג'



חברת בטר פלייס הודיעה היום כי חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם 19 חברות במשק, במטרה לבחון במשותף את התאמת פתרון התחבורה החשמלית של החברה לציי הרכב שברשותן והשתתפות בשלב הראשון בשנתיים הקרובות. במסגרת ההסכם, בטר פלייס תחל בתכנון רשת ההטענה החשמלית לעובדי החברה ותתקין את התשתית בחניוני החברה ובבתי העובדים.



בין החברות שישתפו פעולה: טבע, החברה לישראל, פלאפון, מטריקס, אורנג', ביטוח ישיר, רפאל, נטפים, כתר, Nike, אורבוטק, מנפאואר ויפאורה.



"היום אנחנו רואים אישור לכך שיש ביקוש אמיתי בשוק לכלי רכב חשמליים המונעים באמצעות הרשת של בטר פלייס", אמר שי אגסי, מייסד ומנכ"ל החברה. "אנו מצפים לביקוש הולך וגדל עם כניסתן של חברות בישראל, השותפות לחזון, ומדינות נוספות, אשר ביחד מייצגות פוטנציאל שוק עולמי של 50 מיליון כלי רכב".



במסגרת ההסכם ישולבו עובדי החברות בהדרכות ובסדנאות הסברה בנושאי איכות הסביבה ותחבורה ירוקה, מודל הפתרון של בטר פלייס, תשתית הטעינה ויתרונות התחבורה החשמלית. הנהלת החברה ועובדיה יקבלו עדיפות ראשונה בכל תחום בבחינת הפתרון, כולל תיאום נסיעות מבחן, קבלת רכבי התנסות, אספקת כלי רכב חשמליים ראשונים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully