וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת בריטניה הורתה לנורתרן רוק להגדיל את ההלוואות ב-14 מיליארד ליש"ט

סוכנויות הידיעות

23.2.2009 / 11:39

בלומברג: נורתרן רוק תפוצל לשתי חטיבות: חטיבות "הבנק הטוב" וחטיבת "הבנק הרע"



ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון הורה לחברת נורתרן רוק להגדיל את ההלוואות ב-14 מיליארד ליש"ט (20 מיליארד דולר). הוראה זו היא הראשונה במסגרת צעדים שתנקוט ממשלת בריטניה כדי להחיות את תעשיית הבנקאות - כך אמר מקור המקורב לפרשה לבלומברג.



ממשלת בריטניה הורתה לנורתרן רוק להגדיל את ערך תיק המשכנתאות שלה ב-5 מיליארד ליש"ט (7.275 מיליארד דולר) השנה וב-9 מיליארד ליש"ט ב-2010.



נורתרן רוק, חברת ההלוואות הבריטית שהולאמה בשנה שעברה, תתפצל לשתי חטיבות, הוסיף המקור. חטיבה אחת תהיה "הבנק הטוב", אשר יעביר את כספי הממשלה שקיבל להלוואות חדשות, וחטיבת "הבנק הרע", אשר ינהל את תיק המשכנתאות הנוכחי של הבנק, לפי המקור.



בראון ושר האוצר הבריטי, אליסטר דארלינג, יפרטו השבוע את את תנאי תוכנית מתן העירבונות בשווי מיליארדי ליש"ט לבנקים שניתנה בחודש שעבר. ממשלת בריטניה מודאגת מכך שהבנקים לא מעניקים מספיק הלוואות לצרכנים לאחר שקיבלו הלוואות בשווי 37 מיליארד ליש"ט (53.8 מיליארד דולר).



הבנקים בבריטניה אישרו 31 אלף משכנתאות חדשות בחודש דצמבר - מספר הקרוב לשפל של עשור ופחות מממוצע של 104 אלף משכנתאות שאושרו בחודש בממוצע בשנת 2007, לפי מחנק האשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully