וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בתוך חצי שנה: מחסור בממירים בחברת HOT

אמיתי זיו

23.2.2009 / 12:32

הפעם אזלו ל-HOT ממירי המג'יק; החבר ממחזרת את התגובה: המחסור נובע מהביקוש הרב


בפעם השלישית בכחצי שנה, קיים מחסור בממירים אצל חברת . בימים האחרונים לקוחות אשר מבקשים להזמין מהחברה את הממיר המקליט של HOT - מג'יק (Magic) - נענים על ידי נציגי המכירות כי אין במלאי את הממיר המקליט וגם לא ידוע מתי ניתן יהיה לספק אותו.

לפני כחודשיים דווח על מחסור בממירים הדגיטלים של HOT אשר היו במחסור. מדיניות החברה קבעה כי יש לחבר לקוחות חדשים אך לקוח שביקש נקודת חיבור שלישית לביתו התבקש להמתין.

בעיית הממירים ידועה ב-HOT זה זמן רב ושני מנהלים פוטרו מהחברה בגללה, כולל מנהל הלוגיסטיקה של החברה, לפני כחצי שנה. גורמים בחברה המצויים בשרשרת האספקה הלוגיסטית, הסבירו כי בעיית הממירים שבגללה פוטרו המנהלים היא ארוכת טווח והעריכו כבר אז שיהיו לה השלכות בעתיד.

בכל אופן, חברת HOT ממחזרת גם הפעם את התגובה הרגילה למצוקת הממירים וטוענת כי היא נוצרה מהביקושים הגוברים - מפתיע מעט על רקע האטה בקצב גיוס המינויים של החברה בשני הרבעונים האחרונים. עוד נמסר מהחברה כי בוצעה הזמנה נוספת של ממירי מג'יק והמלאי יחודש בחודש הקרוב.

מחברת HOT נמסר: "המחסור בממירי מג'יק נוצר עקב הביקוש הרב. בהתאם, הגדלנו את ההזמנה לממירים ובחודש הקרוב יגיע מלאי גדול מהרגיל על מנת לתת מענה לביקוש הגובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully