וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"לית פילדלפיה ניוזפייפרז פשטה את הרגל - יום לאחר קריסת המו"לית ג'ורנל רג'יסטר

סוכנויות הידיעות

23.2.2009 / 13:09

חובותיה של פילדלפיה ניוזפייפרז, המו"לית של "פילדלפיה דיילי ניוז", עמדו על 390 מיליון דולר



פילדלפיה ניוזפייפרז, המוציאה לאור את העיתונים "פילדלפיה אינקוויירר" ו"פילדלפיה דיילי ניוז", פשטה את הרגל, לאחר שדיונים בנוגע לארגון מחדש של חובותיה הכבדים נכשלו - כך אמרו בכירים בחברה. זוהי פשיטת הרגל השניה של מו"לית אמריקאית ביומיים.



פילדלפיה ניוזפייפרז, חברה בת של פילדלפיה מדיה הולדינס, נאלצה לבקש את הגנת בית המשפט מפני נושיה (צ'פטר 11), לאחר שרשמה ירידה בהכנסותיה מפרסום וממכירות העיתונים, ובעקבות העלייה בחובותיה. פילדלפיה ניוזפייפרז ביקשה את הגנת בית המשפט בזמן שהיא מנסה לארגן מחדש את חובותיה.



המו"לית דיווחה כי חובותיה עומדים על 390 מיליון דולר. החברה הסבירה כי בחרה לפנות לפשיטת הרגל לאחר שניסתה לנהל משא ומתן עם נושיה במהלך 11 החודשים האחרונים.



המו"לית ג'ורנל רג'יסטר פשטה את הרגל ביום שבת, כשביקשה מבית המשפט הגנה מפני נושיה (צ'פטר 11). זוהי חברת העיתונים האחרונה עד כה לפשוט את הרגל בארה"ב, לאחר שכרעה תחת נטל חובותיה וההידרדרות בהכנסות ממכירת שטחי פרסום. החברה מוציאה לאור 20 עיתונים יומיים, ביניהם "ניו הייבן רג'יסטר" ו"טרנטוניאן".



ג'ורנל רג'יסטר ופילדלפיה ניוזפייפרז הצטרפו בזאת למו"ליות מיניאפוליס סטאר טריביון וטריביון - המו"לית של "שיקאגו טריביון" ו"לוס אנג'לס טיימס", אשר פשטו את הרגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully