וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכנולוגיות תספק מיקור חוץ למכללה האקדמית תל אביב יפו; שווי העסקה - 9 מיליון שקל

ניר צליק

23.2.2009 / 13:48

אורך ההסכם הוא לשלוש שנים, כאשר עבור כל שנה תקבל נס 3 מיליון שקל


נס טכנולוגיות חתמה על הסכם עם המכללה האקדמית תל אביב יפו למיקור חוץ של כלל פעילויות המיחשוב של המכללה. במסגרת ההסכם, שתוקפו לשלוש שנים והיקפו עומד על כ-3 מיליון שקל לשנה, תספק נס טכנולוגיות במיקור חוץ את שירותי המיחשוב של ההמכללה, ובכלל זה פיתוח תשתיות ותחזוקתן לצד תחזוקה ופיתוח של הצד היישומי.

לדברי אמיר פייגנבוים, מנהל מערכות מידע באקדמית תל אביב יפו, הסכם השירות עם נס טכנולוגיות מאפשר חיסכון בעלויות תחזוקת המחשוב של האקדמית וכן ושומר על מערך התמיכה והשירות ואף משפר אותו. עוד מוסיף פיינגבוים כי במהלך שלוש השנים תבצע נס טכנולוגיות חמישה פרויקטים מיחשוביים באקדמית ובהם הטמעת מערכות חדשות וקונסולידציה של מערכות קיימות לצד קבלה של בנק שעות לייעוץ ותמיכה של מומחי נס טכנולוגיות.

נס סיימה את הרבעון הרביעי עם הכנסות של 170.4 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 170 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ציפיות השוק היו להכנסות של 175.2 מיליון דולר כך שבשורה העליונה החמיצה החברה תחזיות אלו.

בשורה התחתונה, רשמה נס טכנולוגיות רווח נקי של 4.3 מיליון דולר או 11 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 7.1 מיליון דולר או 18 סנט למניה ברבעון הרביעי של 2007. בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות חד פעמיות רשמה החברה רווח נקי של 9.3 מיליון דולר או 24 סנט למניה בהשוואה לרווח נקי של 13.8 מיליון דולר או 35 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. בסעיף זה עלתה החברה על תחזיות השוק לרווח של 18 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully