וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי מציעה ללקוחותיה אפשרות לפנות לנציגיה באמצעות מערכת צ'אט

רינה רוזנברג

23.2.2009 / 14:29

כך מקווה החברה לפתור בעיות כמו זמן המתנה, זמן משלוח ושעות פעילות מצומצמות



ספקית האינטרנט בזק בינלאומי מציעה ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים לפנות אליה בכל נושא באמצעות מערכת צ'אט חדשה שהקימה ולשים בצד את השיטות הקונבנציונאליות יותר של טלפון, פקס או מייל. השירות יינתן מעבר לשעות הפעילות של המוקד הטלפוני, כך שלקוחות פרטיים יוכלו לצ'וטט עם הנציגים עד חצות ולקוחות עסקיים - עד השעה 20:00.



לפני כחמישה חודשים בזק בינלאומי החלה להפעיל שירות צ'אט ללקוחותיה הפרטיים רק בנושא של תמיכה טכנית, ובימים אלה היא הרחיבה את מוקד הצ'אט כך שיטפל בלקוחות במסגרת מערך השירות כולו: בירור פרטים אודות המנוי, עדכון שירותים, שדרוג מהירויות, הצטרפות למבצעים, תשלום חובות, בירור חשבוניות ואף קבלת קבצים ומסמכים מבזק בינלאומי.



באמצעות מוקד זה מקווה החברה לפתור בעיית חסמים כמו זמן המתנה, זמן משלוח, שעות פעילות מצומצמות או מגבלה פיזית כזו או אחרת.



התקשורת עם נציגי השירות של בזק בינלאומי היא כמעט מיידית. אמנם ייתכנו זמני המתנה של מספר דקות, אך בבדיקה אקראית שלנו היה מענה תוך מספר שניות. ההתחברות מתבצעת דרך חלון שיחה באתר האינטרנט של החברה - www.bezeqint.net, והשימוש במערכת אינו מצריך התקנה של תוכנה במחשב הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully