וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטה חדשה להגדלת חזה באמצעות זריקה; העלות: 20-30 אלף שקל

רוני לינדר-גנץ

23.2.2009 / 14:43

ההגדלה אינה כרוכה בניתוח וצלקות, ומחזיקה מעמד כשנה עד שנה וחצי



האם המזרק עומד להחליף את אזמל המנתחים? שיטה חדשה להגדלת חזה וישבן מגיעה לישראל – הגדלה באמצעות הזרקה, בהרדמה מקומית או מלאה, ומבלי להשאיר צלקות. הטיפול כולל הזרקה לשד של חומר המילוי "מקרוליין" שקיבל לאחרונה את האישור האירופי (CE) ואת אישור משרד הבריאות הישראלי.



עם זאת, מדובר בתענוג יקר ביותר: 20 עד 30 אלף שקל לטיפול שמחזיק מעמד כשנה עד שנה וחצי, וכעבור שלוש שנים השפעתו מתפוגגת לחלוטין.



המרפאה הראשונה בישראל אשר תספק את הטיפול היא מרפאתו של הכירורג הפלסטי ד"ר רוני מוסקונה שמגדיר את הטיפול כ"עידן חדש ברפואה האסתטית". לדבריו, הטיפול מתאים גם כמעין "פיילוט" לנשים המתלבטות אם לעצב את גופן, וגם לנשים שעברו הגדלת חזה ומעוניינות בחזה גדול יותר מבלי הצורך להוציא או להחליף את השתלים הקיימים.



יו"ר איגוד הפלסטיקאים, איל וינקלר, סבור כי הטיפול לא יכול להתאים לכל אישה גם בשל מחירו הגבוה וזמניות התוצאה, וגם מכיוון שמדובר בהגדלה בהיקפים קטנים יחסית של 100-150 סמ"ק: "זה מתאים לקבל נישה, למשל נשים שרוצות תוספת קטנה לשד, אבל בישראל רוב הנשים רוצות 275 סמ"ק ומעלה והטיפול לא יתאים להן". בנוסף, וינקלר סקפטי לגבי הסיכוי לעבור את התהליך בהרדמה מקומית בלבד: "אני מאמין שלא הרבה מטופלות יעמדו בהזרקה של כמות חומר גדולה כל כך בהרדמה מקומית בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully