וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעי US איירווייס לא יישארו צמאים: לאחר חצי שנה חוזרת חברת התעופה לחלק משקאות קלים בחינם

סוכנויות הידיעות

23.2.2009 / 17:28

US איירווייס היתה היחידה מבין החברות המפעילות טיסות פנימיות בארה"ב שגבתה כסף עבור משקאות קלים



חברת התעופה האמריקאית US איירווייס הודיעה היום, כי החל ממארס היא תפסיק למכור שתייה קלה ובקבוקי מים בטיסותיה ותחזור לספק אותם חינם לנוסעיה כחלק מהשירות הכלול בטיסה. מהחברה, שהיתה היחידה מבין החברות המפעילות טיסות פנימיות בארה"ב שגבתה כסף עבור מוצרים אלה, נמסר כי הסיבה לכך היא התחרות הקשה עם החברות המקומיות האחרות.



באוגוסט השנה החלה החברה ביישום מדיניות חדשה, לפיה ישלמו הנוסעים עבור כל שירות שיקבלו מעבר למחיר הבסיסי של כרטיס הטיסה, כולל ארוחות, משקאות, הובלת מטען, מושבים מועדפים וכן כריות ושמיכות. בדרך זו ציפתה החברה לחסוך 500 מיליון דולר בשנה.



המדיניות החדשה שהונהגה באוגוסט באה בתגובה לעליית מחירי הדלק הסילוני בשנה שעברה לשיא של 4.36 דולר לגלון, מה שהביא לקיצוצים בחברות תעופה נוספות. מאז צנחו מחירי הדלק ב-71%.



כעת אומר מנכ"ל החברה, דאג פרקר, כי היא עדיין דוגלת בתשלום עבור שירותים נוספים, אך מרככת את המדיניות כדי לעמוד בתחרות עם חברות אחרות.



סיבה נוספת לנטישת התכנית החדשה היתה תלונותיהם של דיילי האוויר, כי הנוסעים אינם מרוצים וההתמודדות עם תלונותיהם במהלך הטיסה גוזלת מהם את תשומת הלב לה הם נדרשים על מנת להבטיח את בטיחות הטיסה.



בסוף השבוע האחרון רשמה מניית US איירווייס ירידה של 13% בוול סטריט ובשנה החולפת ירדה ב-77%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully