וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרים

TheMarker

24.2.2009 / 7:00



כלכלת תאילנד רשמה >> צמיחה שלילית של 4.4% ברבעון הרביעי של 2008, לעומת הרבעון המקביל ב-2007 - הירידה החדה ביותר בתמ"ג התאילנדי מאז 98'. לפי הערכות הממשלה, הכלכלה תרשום צמיחה שלילית של 1% ב-2009.

חברת ההלוואות היפאנית SFCG >> קרסה וביקשה הגנה מבית המשפט מפני נושיה, לאחר שכרעה תחת חובות של 338 מיליארד ין (3.6 מיליארד דולר). זוהי החברה הציבורית הגדולה ביותר ביפאן שביקשה הגנה מפני נושים מזה שבע שנים.



רויאל בנק אוף סקוטלנד (RBS) >> יקצץ מיליארד ליש"ט (1.44 מיליארד דולר) מהוצאותיו ויתפצל לשתי יחידות בשלוש-חמש השנים הבאות - כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג. לפי הדיווח, צעדי ההתייעלות בבנק עשויים להוביל לקיצוצן של 20 אלף משרות.



איגוד שחקני המסך בארה"ב (SAG) >> דחה את החוזה שהציעו לו האולפנים ההוליוודיים, בעקבות סעיף שהוסיפו האולפנים ברגע האחרון לטיוטת ההצעה. כישלון המגעים בין הצדדים עשוי להוביל לשביתת שחקנים נוספת, לאחר ששביתת התסריטאים בשנה שעברה.



מניית UBS צנחה >> ב-6.7% לרמתה הנמוכה אי פעם לפני סגירת המסחר באירופה, בעקבות ביקורת המשקיעים על הדרך שבה התמודדו בכירי הבנק עם חקירת משרד המשפטים האמריקאי בפרשת העלמות המס. משרד המשפטים האמריקאי חושד כי UBS סייע ל-17 אלף אזרחים אמריקאים להסתיר את חשבונות הבנק שלהם בשווייץ מרשויות המס בארה"ב. UBS מצדו, טוען כי ארה"ב מפרה את ריבונותה של שווייץ ומתעלמת מעיקרון הסודיות, המעוגן בחוקי המדינה.



איגוד עובדי הרכב בארה"ב (UAW) >> הגיע להסכם ראשוני עם יצרנית המכוניות פורד לגבי אופן המימון של קרן לכיסוי הוצאות ביטוח בריאות של גימלאי החברה. לפי ההערכות, צפויות יצרניות המכוניות הגדולות האחרות בארה"ב, ג'נרל מוטורס וקרייזלר, לאמץ הסכם דומה מול עובדיהן, כחלק מניסיונותיהן לקצץ בהוצאות. בעקבות ההודעה על ההסכם, זינקה מניית פורד ב-16% במסחר בוול סטריט לפני סגירת המסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully