וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מפעל הפיס: הכנסות הפיס יגדלו ב-5% ב-2009

מאת עדי דברת

24.2.2009 / 8:04

במקביל מתוכנן קיצוץ בכוח האדם ובהוצאות. בנוסף הציגה החברה את המתכונת החדשה של הלוטו, שאמנם מציעה פרסים גדולים יותר - אך מקטינה את סיכויי הזכייה ב-35%



>> המצב הכלכלי לא צפוי לפגוע בהכנסות מפעל הפיס ואף עשוי להביא לגידול בהכנסות - כך לפחות סבור מנכ"ל מפעל הפיס, שאול סוטניק. לדבריו, הכנסות החברה היו ב-2008 3.9 מיליארד שקל ויגיעו בסוף 2009 ל-4.15 מיליארד שקל - גידול של כ-5%.



סוטניק אינו סבור כי המשבר הכלכלי יביא לשינוי בהתנהגות הצרכנים בכל הקשור להעדפת משחק מסוים על פני אחר. "יש אלפי לקוחות מסורתיים בלוטו עם מספרים קבועים ולקוחות שמעדיפים את הזכיות המיידיות הקטנות יותר של צ'אנס, וכך זה ישאר", אמר. את הרווח מתכוונת החברה להגדיל משינוי במתכונת משחק הלוטו, שמחזיק במכירות של 930 מיליון שקל בשנה.

במסיבת עיתונאים שקיימה החברה, הוצגה המתכונת החדשה של הלוטו, לפיה הפרס הראשון הנמוך ביותר גדל מ-4 מיליון שקל ל-5 מיליון שקל, שיעור החזר הפרסים מסך ההכנסות יהיה 60% לעומת 57% וכן תהיה אפשרות לצבירה מהפרס השני. כלומר, אם אין זוכה בפרס השני, סכום הפרס יועבר להגרלה הבאה.



אמנם המתכונת החדשה תפורסם תחת הקונצפט "הלוטו חדש, הפרסים גדלו", אך הסיכויים לזכות למעשה ירדו ב-35%. בלוטו החדש צריך לנחש שש מתוך 37 אפשרויות, במקום 34 כיום - מה שמקטין את סיכוי הזכייה. עם זאת, הפרסים במתכונת החדשה יוכלו להיות גדולים יותר, שכן המספר החזק, המגדיל את סכום הזכייה, ייבחר מתוך שמונה מספרים ולא מתוך עשרה כיום.



סוטניק הוסיף כי רווחיות החברה גדלה בכמה מיליונים ותמשיך לגדול גם בעקבות פעילויות שהחברה החלה לבצע, בהן קיצוץ של 10% בהוצאות הנהלה וצמצום במצבת כוח האדם באמצעות איחוד של כמה אגפים ופרישה מרצון של עובדים. מנגד, לדברי סוטניק, ביטול שני משחקים על ידי משרד האוצר באמצע השנה (דאבל לוטו והגרלה שלישית אחת לחודש - ע"ד) עלתה למפעל הפיס 130 מיליון שקל. המהלך של מפעל הפיס ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, בהשקעה של כ-9 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully