וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהכחישה הסיכון בביספינול A - AVENT תשווק בקבוקים ללא הכימיקל

רינה רוזנברג

24.2.2009 / 11:41

כימיקל ביספינול A משמש להפיכת מוצרי צריכה מפלסטיק העשויים פוליקרבונט לשקופים



לאחר שנים שיצרנית בקבוקי התינוקות AVENT טוענת כי אין כל סכנה בבקבוקים שחומר הגלם שלהם מכיל ביספינול A, משיקה החברה בקבוק חדש - BPA Free Gold, שאינו מכיל את הכימיקל.



כימיקל ביספינול A משמש להפיכת מוצרי צריכה מפלסטיק העשויים פוליקרבונט, כמו בקבוקי תינוקות, לשקופים. הבעיה עלולה להתעורר לאחר שימוש רב במוצרים, כאשר הפלסטיק ניפגע, ניסדק או נישבר, וכתוצאה מכך הביספינול A משתחרר לתוך הנוזלים שבבקבוק.



בשנים האחרונות יצאה חברת כמיפל, שהיתה הבעלים של AVENT, נגד חברות כמו פרומדיקו, יצרנית בקבוקי FREE-B וחברת גולדן הארט, יצרנית בקבוקי הארט. כמיפל טענה כי משתמע מהפרסומות שלהן שבקבוקים המכילים ביספינול A עלולים להיות מסוכנים לבריאות התינוק, ושרק בקבוקיהם אינם מסרטנים.



ואולם כעת יוצאת גם היא עם מוצר חדש שאינו מכיל את הכימיקל השנוי במחלוקת. לטענת החבר החברה, פיליפס Avent, לענות על צורך שגילתה במיוחד בקרב אמהות צעירות, המעוניינות לרכוש מוצרים נטולי ביספינול A, ובכך להרחיב את אפשרויות הבחירה. במקביל, החברה ממשיכה לשווק את הבקבוקים המוכרים שעדיין מכילים ביספינול A ומאושרים על ידי משרדי הבריאות של ישראל וארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully