וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"בריחה מאנטליה" נותנת אותותיה: עלייה של 35% בביקושים לאילת

עירית רוזנבלום

24.2.2009 / 12:09

סמנכ"ל שיווק בישראייר: "גם מזג האוויר גרם לכך שיש יותר הזמנות לאילת"



עם תחילת המשבר הכלכלי צפו רבים בתחום התיירות כי אילת תסבול מירידה בביקושים, אך למרבה ההפתעה נתוני פברואר 2009 מראים כי ישנה עלייה חדה וברורה בהזמנת חבילות נופש לאילת. דורי שושן, סמנכ"ל שיווק ישראייר, מעריך כי מדובר בעלייה של כ-35% בין פברואר 2008 לפברואר 2009. לדבריו, המשבר בתיירות לטורקיה נתן תנופה לאילת כתחליף עבור הנופשונים. "הסיבה השנייה, היא מזג האוויר. החורף התעכב וכשמזג האוויר חמים, ישנן יותר הזמנות לאילת", הוא אומר.



גם דודו מחלב, סמנכ"ל ארקיע, אומר שאילת מתחזקת מאוד, ונראה כי התחזקות תיירות הפנים באילת תאזן במעט את הירידות בתיירות הנכנסת. ארקיע החלה לשווק לא מכבר חבילות של מלונות באילת וטיסה בשקל, ואילו ישראייר יוצאת במבצע מיוחד לחודש מארס ומציעה טיסה לאילת ב-99 שקל לכל כיוון לכל המזמין חופשה באחד מבתי המלון המשתתפים במבצע.



במלונות מג'יק פאלאס ורויאל טוליפ מרשת מלונות פתאל, מוצע השנה קונספט חדש שבמסגרתו המלון מעניק לאורחיו אירוח על בסיס 24/7. בחלק מהאירוח, האורחים יכולים להכנס לחדר האוכל וליהנות מארוחות בוקר עד השעה 12:30 עם מספר כניסות לא מוגבל. ארוחת ערב תוגש בין השעות 18:30-22:00 ותתאפשר כניסה גם לנישנושי לילה. הבריכה, הספא, מועדון הילדים והנוער, יהיו פתוחים עד חצות.



לדברי ענת סטריק-דהן, מנהלת השיווק של מלונות פתאל, המוצר של 3/4 פנסיון נוצר במיוחד כדי להתחרות במוצר הטורקי, וכך גם מכירה של חמישה לילות - שחורגת ממחזורי האירוח המקובלים באילת ותואמת את הדרישה של קהל הלקוחות הנופש בטורקיה. החל מחודש מארס יוצעו שני מלונות אלה של הרשת באילת במבצע מיוחד: מזמינים 5 לילות ומקבלים את הלילה החמישי חינם. המחיר תקף להזמנת 5 לילות בחודש מארס עד יוני לא כולל חגים.



כדי לעורר את הדרישה לתיירות באילת בתקופה שלפני הפסח, מציעה רשת מלונות ישרוטל חופשה מלאה בפעילויות ובמחירים אטרקטיוויים, בכל 8 בתי המלון שלה באילת, החל מה-1 במארס ועד ל-8 באפריל 2009. בשיתוף חברת התעופה "ארקיע" מציעה ישרוטל גם טיסות במחירים מיוחדים של 298 שקל מנמל התעופה בן גוריון לאילת ובחזרה. גם אופיר טורס הצטרפה למגמה והוסיפה לחבילות הנופש גם אטרקציות ופעילויות.



הפסח מתקרב



לדברי סמנכ"ל לשיווק של איסתא, רונן קרסו, המלונות בארץ זיהו את ההזדמנות למשוך את הציבור הישראלי אליהם בחופשת הפסח. במסגרת זו יצאו בתי מלון רבים במבצעים למקדימים להזמין, וגם שמרו על רמת מחירים זהה לשנה שעברה. בחלק מהמלונות רמת המחירים נמוכה מהשנה הקודמת.



גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס, אומרת שבהיות חג הפסח חג משפחתי, רוב הביקוש כרגע הוא לליל הסדר. היעדים המועדפים על הישראלים לפסח הם באילת, ים המלח והצפון. לדבריה, המחירים בחלק מהמלונות באילת הוזלו ב-15%-10% לעומת הפסח שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully