וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ הישראלית מד דיינמיקס עומדת על סף פירוק

גיא גרימלנד

24.2.2009 / 15:14

השופטת אלשייך אישרה את מיניו של עו"ד גיא גיסין למנהל מיוחד בחברה לשם פירוקה של החברה ומכירתה



חברת הסטארט אפ הישראלית, מד דיינמיקס, שפעלה לייצור טכנולוגיה לניתור שתן במצבי טראומה, עומדת בפני פירוק ומכירה של הקניין הרוחני שלה. השופטת ורדה אלשייך החליטה לאשר את מינויו של עו"ד גיא גיסין למנהל מיוחד בחברה, ובימים אלו פותח גיסין בהליכים לפירוקה של החברה ולמכירתה.



מספר עובדים שלא קיבלו שכר כבר מספר חודשים המשיכו עד לאחרונה לעבוד בחברה ללא שכר, מתוך תקווה למכירתה כעסק חי, שעשויה לשפר את סיכוייהם לקבל את כספי השכר המגיעים להם. בעבר הסכימו העובדים להשהות את הליכי מינוי המפרק הזמני תמורת התחייבות נציגי החברה כי היא תפרע את התחייבויותיה כלפי העובדים עד לתחילת פברואר 2008.



החברה לא עמדה בהתחייבויותיה, ובמקום זאת הגישה בקשה להקפאת הליכים יומיים לפני המועד שנועד לדיון במתן צו הפירוק. השופטת אלשייך לא השתכנעה כי יש ממש בתוכנית ההבראה, והורתה על מינוי עו"ד גיסין למנהל מיוחד. בנוסף הוציאה השופטת צו פירוק לחברה.



עו"ד גיסין אמר ל-TheMarker כי החברה נקלעה למשבר בעקבות סכסוך של בעלי מניות. "החברה פיתחה טכנולוגיה מצילת חיים שמכרה, אבל בגלל סכסוך או משבר ניהולי היא הגיעה לסגירה. יש כבר רוכשים המתעניינים בקניין הרוחני של החברה, ולכן אנחנו מתכננים בזמן הקרוב לייצב את המצב, לאתר את הקניין הרוחני ולפרסם הודעה על מכירתו". יש לציין כי בעקבות סגירת החברה פוטרו כ-25 עובדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully