וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה ארד מונה ליו"ר הוועדה המקצועית לתקינה חשבונאית ממשלתית

עידו סולומון

24.2.2009 / 20:05

יצחק אדם מונה למנכ"ל החברה לפיתוח ותיירות נתניה ■ דוד דור מונה למנהל שיווק ומכירות בקבוצת מיחשוב



מיכה ארד מונה ליו"ר הוועדה המקצועית לתקינה חשבונאית ממשלתית



רו"ח מיכה ארד, שותף בחטיבת הביקורת וממלא מקום יו"ר פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור זהר, מונה ליו"ר המוסד לתקינה חשבונאית ממשלתית. המוסד הוא גוף חדש שהוקם באחרונה על פי החלטת הממשלה במטרה לגבש תקני חשבונאות עבור משרדי הממשלה. רו"ח ארד ימלא את התפקיד החדש במקביל לתפקידיו בפירמת Deloitte בריטמן אלמגור זהר.



רו"ח ארד הצטרף לפירמה ב-1975, תחילה למשרד אלמגור ושות', שהתמזג ב-1999 עם משרד בריטמן ושות' והפך בהמשך ל-Deloitte בריטמן אלמגור זהר. ארד בעל MBA במינהל עסקים (בהצטיינות) ותואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. וכן בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית קרית אונו. עד למינוי זה כיהן רו"ח ארד במשך כתשע שנים כיו"ר הוועדה לתקני ונהלי ביקורת בלשכת רואי החשבון.



יצחק אדם מונה למנכ"ל החברה לפיתוח ותיירות נתניה



יצחק אדם מונה למנכ"ל החברה לפיתוח ותיירות נתניה - ח.ל.ת. מחליף בתפקידו את אלי דלל, שנבחר בבחירות המוניציפליות האחרונות לסגנה של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר.



בעבר כיהן אדם כראש מחלקת בינוי של חיל האוויר. לאחר שחרורו מצה"ל, לפני כארבע שנים, ניהל את פרויקט הקמת מפעל הסינון הארצי של מקורות בצומת המוביל ובניית מעבר כרם שלום. כמו כן, עמד בראש צוות מהנדסים ויועצים, שתכננו את העברת שדה התעופה של אילת לתמנע.
אדם הינו אלוף משנה במילואים, בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית מהטכניון.



דוד דור מונה למנהל שיווק ומכירות בקבוצת מיחשוב



דוד דור מונה למנהל שיווק ומכירות בקבוצת מיחשוב. בתפקידו הקודם עמד בראש מערך המכירות הגלובלי בחברת IT Navigator. קודם לכן, עבד בחברת מ.ל.ל. במשך 12 שנים ומילא שורה של תפקידים בשיווק ובמכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully