וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלית צור מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק של גלידות נסטלה מקבוצת אסם

עדי דברת

24.2.2009 / 18:40

צור כיהנה כסמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת אסם



שינויים ארגוניים נוספים בקבוצת אסם: דלית צור, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת אסם, תעבור לכהן כסמנכ"לית שיווק, פיתוח ואסטרטגיה של גלידות נסטלה מקבוצת אסם.
לפני הגעתה לאסם כיהנה צור כסמנכ"לית השיווק של רמדיה.



במייל פנימי שהעביר קפלן לעובדי אסם והגיע לידי ה-TheMarker כותב קפלן כי עד להודעה על מינוי מחליף תמלא צור במקביל את שני התפקידים, כאשר הילית שמיר משיווק גלידות נסטלה הנמצאת היום בחופשת לידה וגליה נוריאל, הטכנולוגית הראשית, ידווחו לה.



קפלן אף הודה לצור על תרומתה לקבוצה: "דלית פעלה רבות להחדרת המתודולוגיות המקצועיות של נסטלה בתחום השיווק, לפיתוח תחום התזונה, לשיפור וטיפוח כלי מדידה לתקשורת שיווקית אפקטיווית, לחיזוק המותג אסם, לפיתוח מוקד שרות הצרכנים, לשפור פעילות הסטודיו, למיתוג מבנה המשרדים ולפרויקטים נוספים רבים שבצענו בשלוש השנים האחרונות".



כפי שפורסם ב-TheMarker, לפני כחודש וחצי פרש מתפקידו מנכ"ל גלידות נסטלה, יהודי ליפמן, ובמקומו נכנס לתפקיד זאב קלימי, לשעבר מנכ"ל טרה ומנהל פרויקטים בחברה המרכזית למשקאות.
מקורבים לליפמן מסרו כי הוא שוקל לקבל תפקידים אחרים בקבוצת אסם, שהוצעו לו על ידי מנכ"ל אסם ויו"ר גלידות נסטלה, גזי קפלן.

במסיבת עיתונאים שקיים לפני כתשעה חודשים מסר ליפמן כי החברה סיימה שנה ראשונה של רווח מאז הקמתה, עם עלייה של 7% בהכנסות, שהסתכמו ב-300 מיליון שקל.



למרות הצהרתו של ליפמן, החברה המשיכה לאבד נתחי שוק לאורך 2008 - בין ינואר לאוקטובר איבדה נתח שוק של 7.5%, ובחברה דיברו כבר זמן מה על שינויים ארגוניים. גורמים בשוק הסבירו את הירידה הנמשכת בנתחי השוק בהחלטות שיווקיות לא מוצלחות, כמו החלפת האריזות והורדת מותג לה-קרמריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully