וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניות מגזר הפיננסים מובילות את אסיה לעליות; טוקיו עולה ב-1.2%, הונג קונג עולה ב-0.7%

הדר תדמור

25.2.2009 / 8:31

עליות נרשמות גם במניות חברות היצוא ביפאן בעקבות היחלשות הין אל מול הדולר; סוני עולה ב-5.4%


מגמת עליות נרשמת בבורסות אסיה - המעלה את הבורסות מרמת שפל של חמש שנים. זאת, בעקבות היחלשות הין אשר חיזקה את מניות חברות הייצוא היפאניות ובעקבות נאום יו"ר הפדרל ריזרב בן ברננקי אתמול, אשר העלה את מניות מגזר הפיננסים בארה"ב.

בורסת טוקיו עולה ב-1.2%, בורסת הונג קונג עולה ב-0.7%, בורסת סיאול רושמת עליות קטנות ובורסת סינגפור עולה ב-0.4%.

היצוא היפאני נפל בשיעור שיא של 45.7% בינואר לעומת החודש המקביל ב-2007, דבר אשר הביא לגירעון של 952.6 מיליארד ין (9.9 מיליארד דולר) במאזן הסחר היפאני - הגירעון הגדול מאז שנות ה-80. ברננקי הזהיר אתמול כי המיתון החמור בו שקעה כלכלת ארה"ב עשוי להימשך אל תוך 2010 - במידה שהממשל לא יצליח לייצב את המערכת הפיננסית. ברננקי הוסיף כי התאוששות מלאה של הכלכלה צפויה רק בתוך שנתיים או שלוש השנים הקרובות. ברננקי התייחס גם לוויכוח סביב הצורך להלאים בנקים בארה"ב ואמר ש"אין צורך להלאים בנקים.

"אם הצעדים שבהם נוקטים הממשל, הקונגרס והבנק הפדרלי יצליחו להציב מידה מסוימת של יציבות פיננסית, ורק ובמקרה כזה, אני צופה שיש סיכוי סביר כי המיתון הנוכחי יסתיים ב-2009 וכי 2010 תהיה שנת התאוששות", אמר ברננקי בנאום שנשא בפני ועדת הבנקאות של הסנאט. עוד ציין ברננקי כי "הסיכונים להרעה במצב עולים על הסיכויים לשיפור".

עליות נרשמות במניות מגזר הפיננסים. מניית מיצובישי UFJ עולה ב-0.9%. מניית מיזוהו פייננשל עולה ב-0.5%. מניית בנק HSBC עולה ב-1.8%. מניית הנג סנג בנק עולה ב-2.1%.

עליות נרשמות במניות מגזר היצוא ביפאן בעקבות היחלשות הין. מניית טויוטה עולה ב-3.2%. מניית סוני עולה ב-5.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully