וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם בורג: המציאות הכלכלית היא התייבשות האוקיינוס; הבנקים לא מסתכלים על המציאות

TheMarker

25.2.2009 / 9:33

כך אמר בורג בתוכנית של ברקאי בגל"צ; עפרה שטראוס: המדינה חייבת להציל את המפעל



המציאות הכלכלית היא של אוקיינוס מתייבש - יש להקים שולחן עגול משותף לתעשייה, למדינה, למעסיקים ולבעלים, שבו תגובש אסטרטגיה לאומית לפתרון משברים כפי שקורים עכשיו בוויטה פרי הגליל", כך אמר בראיון לתוכנית של רז ברקאי בגלי צה"ל, "הכל דיבורים", אברהם בורג, מבעלי ויטה פרי הגליל.



בורג ענה לטענות הבנקים כלפיו, שאמרו כי 270 מיליון שקל שהזרימו לחברה נעלמו, ואמר כי הבנקים מסיטים את הוויכוח למאבק אישי נגדו. "ההסטה היא חכמה שהרי קל לריב איתי ולא עם המציאות - 270 מיליון שקל כאלה לא קיימים. הבנקים הזרימו 150 מיליון שקל. כשמתוך זה החברה כבר החזירה מ-2001 כ-20 מיליון שקל קרן ו-80 מיליון שקל ריבית".



"אני לא ביזנס כושל", אמר בורג, "העסק שלי הוא הבראת חברות בקשיים. אנחנו מהווים אלטרנטיווה לבנקים - במקום לסגור עסק ולפטר עובדים, אנחנו מבריאים אותו. אנחנו באים לקיים דיאלוג ולא להרוס". עוד אמר בורג כי 150 מיליון שקל חוב הוא חוב היסטורי של ויטה עוד מהתקופה של כור.



גם עפרה שטראוס התייחסה לנושא ואמרה כי "בתקופה הזו של המיתון כוחות השוק לא רלוונטים - הממשלה חייבת להתערב. אין תחליף למפעל שנסגר בפרירפיה והמדינה חייבת להתערב ולתת אשראי. זה מה שממשלות בעולם עושות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully