וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: למרות הביקורות - טיפשי אם לא הייתי מגיע לדובאי אחרי שקיבלתי אישור מיוחד

TheMarker

25.2.2009 / 10:08

הטניסאי עונה לביקורת שהוטחה בפניו לאחר סירוב דובאי לאשר לשחר פאר את הכניסה למדינה



"טיפשי אם לא הייתי מגיע לכאן אחרי שקיבלתי אישור מיוחד", כך אומר הטניסאי אנדי רם בטור מיוחד מדובאי סיטי ל"ידיעות אחרונות". הדברים נאמרו על רקע הסירוב של מארגני טורניר הטניס המקומי לאשר לשחר פאר להיכנס לנסיכות ולהשתתף בטורניר. אנדי רם קיבל השבוע אישור כניסה והשתתפות בטורניר.



הסירוב של מארגני הטורניר לאשר לשחר להשתתף בטורניר גרר מחאות מכל העולם. הוול סטריט ג'ורנל, אחד מנותני החסות של הטורניר ביטל את החסות. העיתון הצרפתי "לה מונד" הציג קריקטורה ששמה ללעג את הטורניר. כמו כן, מארגני טורניר דובאי נקנסו ב-300 אלף דולר בידי התאחדות טניס הנשים העולמית (WTA) בעקבות סירובם להעניק לפאר ויזה, וכן קבעו פיצוי של 4,250 דולר מתום הקנס שיינתן לפאר. הטניסאי אנדי רודיק האמריקני לקח את המחאה צעד אחד קדימה והודיע שהוא פורש מהטורניר כאות הזדהות עם הישראלית.



לאחר שנודע כי אנדי רם כן זכה לקבל ויזת כניסה והשתתפות בטורניר, פנה אולמרט בקריאה לרם ואמר: "היה חכם אם אנדי רם היה מחרים את הטורניר בדובאי".



אך כל זה לא מפריע לטניסאי הישראלי המוביל. היום הוא אומר בטורו "שמעתי שהיו בארץ ביקורות על כך שאני מגיע לכאן. אין ספק שמרגש להיות פה, במיוחד אחרי מה שקרה עם שחר. התחושה שלי היא שזה טיפשי אם לא הייתי מגיע, אחרי שקיבלתי את האישור המיוחד".



"אני נמצא בדובאי - מקום שבו מעולם אל דרכה רגלו של ספורטאי ישראלי. אחרי הרעש הגדול בעולםפ בעקבות הסירוב לפאר, שוכחים שמדובר בתחרות טניס חשובה.... התנאים כאן ממש גן עדן. מעולם לא חוויתי חווית טיסה כמו שחוויתי בטיסה לכאן. זה היה ממש מלום מעופף".



מסתבר שהמארגנים לא שכחו שרם הוא ישראלי. רם מציין כי ליוו אותו 12 מאבטחים וכי עשו לו סיבוב בעיר דובאי "מתוך מטרה שלא יידעו שהוא נמצא במקום. אנשי הביטחון לא עוזבים אותי ואני בקושי יוצא מהמלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully