וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניות מגזר הפיננסים מובילות את אירופה לעליות; פרנקפורט עולה ב-1.4%; פאריס עולה ב-1.7%

הדר תדמור

25.2.2009 / 11:04

מניית BNP פאריבה עולה ב-9.5%; מניית קרדי סוויס מוסיפה 5.4%



עליות נרשמות בבורסות אירופה, בהובלת מניות מגזר הפיננסים, בדומה להתרחשויות בבורסות אסיה הבוקר ובורסות וול סטריט אתמול. העליות נרשמות לאחר שיו"ר הפדרל ריזרב בן ברננקי אמר כי אין צורך להלאים את הבנקים. בורסת לונדון עולה ב-1.1%. בורסת פרנקפורט מוסיפה 1.4% ובורסת פאריס מטפסת ב-1.7%.



ברננקי הזהיר אתמול כי המיתון החמור בו שקעה כלכלת ארה"ב עשוי להימשך אל תוך 2010 במידה שהממשל לא יצליח לייצב את המערכת הפיננסית. ברננקי הוסיף כי התאוששות מלאה של הכלכלה צפויה רק בתוך שנתיים או שלוש השנים הקרובות. ברננקי התייחס גם לוויכוח סביב הצורך להלאים בנקים בארה"ב. "אין צורך להלאים בנקים", אמר.



"אם הצעדים שבהם נוקטים הממשל, הקונגרס והבנק הפדרלי יצליחו להציב מידה מסויימת של יציבות פיננסית, ורק ובמקרה כזה, אני צופה שיש סיכוי סביר כי המיתון הנוכחי יסתיים ב-2009 וכי 2010 תהיה שנת התאוששות", כך אמר ברננקי בנאום שנשא בפני ועדת הבנקאות של הסנאט. עוד ציין ברננקי כי "הסיכונים להרעה במצב עולים על הסיכויים לשיפור".



מניית BNP פאריבה מוסיפה 9.5%. מניית קרדי סוויס עולה ב-5.4%. מניית בנק UBS השווייצי מטפסת ב-7.2%. מניית רויאל בנק אוף סקוטלנד מוסיפה ב-6.3%. מניית סוסייטה ג'נרל עולה ב-4.8%.



עליות נרשמות גם במגזר מניות הטכנולוגיה. מניית ST מיקרו עולה ב-2.3%. מניית אינפיניון עולה ב-2.9%. מניית SAP, יצרנית התוכנות לעסקים, עולה ב-0.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully