וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה פיילין תשלם 7,000 דולר למדינת אלסקה עבור עלות נסיעות של בנותיה

סוכנויות הידיעות

25.2.2009 / 13:20

פיילין חייבה את המדינה בסכום של 21 אלף דולר עבור הנסיעות, כולל אירועים אליהן הן לא הוזמנו, לפי אי. פי


מושלת אלסקה, שרה פיילין, תשלם 7,000 דולר למדינה עבור עלות 9 נסיעות של בנותיה אשר חויבו על חשבון משלמי המסים, כך דיווח עורך דינה של פיילין. על פיילין לשלם את הסכום בתוך 120 יום, לפי הסדר שהושג עם בית המשפט. המקרה הגיע לידיעת בית המשפט לאחר דיווח של חוקר מיוחד שגויס על ידי גוף עצמאי שעוקב אחר התנהגות אנשי ציבור. גיוס החוקר הגיע בעקבות תלונה שהוגשה נגדה.

הסכום המדויק אותו תשלם פיילין ייקבע על ידי המשרד האדמיניסטרטיבי באלסקה. עורך הדין של פיילין העריך כי מדובר ב-6,800 דולר. באלסקה לא קיים חוק האוסר על משפחת המושל לצאת לנסיעות שונות עימה, והגוף העצמאי לא מצא כי פיילין עברה על עבירה כלשהי. עם זאת, החוקר העריך כי חוק האתיקה לבכירי המדינה דורש כי כספי משלמי המסים יכסו רק על נסיעות הקשורות לעינייני המדינה.

לפי סוכנות הידיעות איי.פי, פיילין חייבה את המדינה בסכום של 21 אלף דולר עבור הטיסות של שלוש בנותיה, כולל אירועים רשמיים אליהן הן לא הוזמנו כלל. בין הנסיעות של ילדיה אשר חויבו על חשבון משלם המסים נמצאת נסיעה של הבת בריסטול לראות את ההופעה "היפה והחיה" במרכז לאומנויות במדינה, תעריפי כרטיסי טיסה לטיול לאנקורג' וכרטיס טיסה לפייפר כדי שתוכל להשתתף בנשף רשמי של הממשל באלסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully