וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חוזים חדשים לבלופניקס: תחדש את מערכות המחשב של מוסדות פיננסים בבריטניה בהיקף של מיליון דולר

שמואל שוסטר

25.2.2009 / 14:11

מדובר בלקוחות קיימים של החברה; הפרויקטים צפויים להסתיים בתחילת 2010


, ספקית מוצרי המודרניזציה למערכות מחשוב מיושנות, תחדש את מערכות המחשב של שני ארגונים פיננסים בבריטניה בחוזים שהיקפם עולה על מיליון דולר. החברה לא מסרה פרטים על זהות הלקוחות מלבד כי מדובר בלקוחות קיימים של החברה, שמספקים שירותים פיננסיים, לרבות משכנתא, ביטוח, ושירותים בנקאיים נוספים ברחבי העולם. לדבריה החברה, הפרויקטים צפויים להסתיים בתחילת 2010.

"אנו שמחים, כי לקוחותינו נהנים מיתרונותיהם של פתרונות בלופניקס, וחוזרים אלינו לפרויקטים נוספים למודרניזציה ולהרחבה", אמר ירון צואלה, מנכ"ל בלופניקס, בעקבות החתימה על החוזים. "הזמנות חוזרות כדוגמת הזמנה זו מהוות הוכחה ליכולותינו לספק שירותים בעלי ערך מוסף, שירותים המאפשרים ללקוחותינו להגיע לדרגות יעילות גבוהות באמצעות משאבי הטכנולוגיה שלהם. ההצעה העיקרית של בלופניקס - לספק תפעוליות מוגברת תוך צמצום של הוצאות תפעול - צוברת תהודה בקרב מגזר הארגונים הפיננסיים ובקרב כלל לקוחותינו".

בלופניקס היא חברת תוכנה המתמחה בפיתוח פתרונות למודרניזציה של מערכות מידע מסורתיות. החברה עוסקת בחידוש מערכות מחשוב ארגוניות. בעזרת כלי תוכנה אוטומטיים, היא לוקחת מסדי נתונים של ארגונים גדולים (בנקים למשל), שנכתבו בשפת קובול ושפות מיושנות אחרות, ומסבה אותם למתווה של מסדי הנתונים חדשים. כל פרויקט הסבה אצל לקוח אורך בין שישה חודשים לשנתיים, כאשר ההכנסות מתקבלות לאורך התקופה, בהתאם לאבני דרך שנקבעו מראש.

את 2008 סיימה בלופניקס עם הכנסות של 22.7 מיליון דולר ברבעון, בדומה להכנסותיה ברבעון הרביעי של 2007 וגידול של 3% בהשוואה להכנסות ברבעון השלישי של 2008. בשורה התחתונה, צימצמה החברה את ההפסד הנקי ל-1.4 מיליון דולר ברבעון הרביעי או 6 סנט למניה בהשוואה להפסד של 7.3 מיליון דולר או 38 סנט למניה ברבעון הרביעי של 2007 והפסד של 6.8 מיליון דולר או 32 סנט למניה ברבעון הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully