וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן חברת המגזינים SBC מבקש מבית המשפט לאשר לו אשראי בסך 800 אלף שקל

הילה רז

25.2.2009 / 18:17

הסכום שהנאמן מעוניין לקבל נועד לתשלום משכורות ינואר ופברואר לעובדי החברה



הנאמן שמונה לחברת SBC, המוציאה לאור של 18 מגזינים בישראל, הגיש אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשות לאשר לו להפעיל את החברה בהתאם לתוכנית ההפעלה, ולקבל אשראי של עד 800 אלף שקל לצורך כך.



לפני כשבוע הוציא בית המשפט צו הקפאת הליכים לחברה למשך חודש ימים, ומינה לה נאמן לתקופת הקפאת ההליכים. הצו הוצא לבקשת החברה, לאחר שנקלעה לחובות בסך 53 מיליון שקל. הנאמן, עו"ד אביתר קרמר, מבקש כעת מבית המשפט לאשר לו לשלם מקדמות לעובדים, לאחר שחצי ממשכורות ינואר עדיין לא שולמו לעובדים, ולחלקם לא שולמו משכורות ינואר כלל.



הנאמן מציין כי מדובר בעובדים המשתכרים משכורת הנמוכה מהמשכורת הממוצעת במשק, ומפניות שנעשו אליו עולה כי העובדים משוועים לקבלת הכספים לצורך מחייה שוטפת. הסכום שהנאמן מעוניין לשלם לעובדי החברה עומד על סך של כ-625 אלף שקל בגין חודש ינואר, וסך נוסף של כ-660 אלף שקל בעבור חודש פברואר. הנאמן מבקש לפטר 35 עובדים, אך מציין כי 30 מבין העובדים הללו הם עובדים שהפסיקו לעבוד בחברה עוד לפני שנכנסה להקפאת הליכים.



קרמר ממליץ לבית המשפט לאשר את תוכנית ההפעלה שגיבש, על מנת שהחברה תמשיך לפעול כעסק חי, דבר שיקל על מכירתה. הנאמן מציין כי הוא שואף למצוא משקיע לחברה, וכי הגיע להבנות עם בנק דיסקונט ולאומי, הנושים הגדולים של החברה, כי יעמידו אשראי נוסף בסך כולל של 400 אלף שקל. שני בעלי המניות של החברה יעמידו אשראי נוסף של 400 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully