וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם העסקה למכירת אלדין נתקלת בקשיים? המנייה מאבדת כ-9% במסחר בוול סטריט במחזור כפול מהממוצע

ניר צליק

25.2.2009 / 18:27

ביום שישי האחרון אישרו בעלי המניות של החברה את העסקה למכירתה לקרן וקטור


ביום שישי האחרון אישרו מחזיקי המניות של באסיפת בעלי המניות שהתקיימה את העסקה למכירת החברה לקרן וקטור תמורת 160 מיליון דולר, אולם נראה כי משקיעי החברה חוששים כי העסקה לא תצא לפועל. מניית החברה נופלת כעת בכ-8.9% במחזור הגדול ביותר מפי 2 מהממוצע.

סגירת העסקה הסופית צפויה במארס 2009, וכפופה לאישור רשות ההגבלים העסקיים בישראל ובגרמניה, וכן בכך שקופת המזומנים של אלדין תכיל לפחות 7 מיליון דולר במועד הסגירה והון תפעולי של 13.5 מיליון דולר, כאשר כל מחזיק במניית אלדין יקבל 11.5 דולר בתוספת סכום כסף אשר ישולם במידה וקופת המזומנים של החברה תכיל נכון למועד סגירת העסקה יותר מ-12 מיליון דולר.

ההכרזה על העסקה למכירת אלדין הגיעה לפני כחודש, שבוע אחרי שפורסם כי המגיעים בין וקטור לאלדין נמצאים לקראת סיומם. המשא ומתן בין שתי החברות ידע עליות ומורדות רבים, כאשר בשלב מסויים הציעה הקרן האמריקאית לחברה כ-14.5 דולר למניה - 202 מיליון דולר.

קרן וקטור היא קרן אמריקאית שמשקיעה בחברות טכנולוגיה פרטיות שנמצאות בבעלות המייסדים ובחברות ציבוריות. הקרן עוסקת בהשקעה בחברות שלדעתה נסחרות במחיר שוק נמוך מהשווי האמיתי שלהן, וכן בהפיכת חברות ציבוריות לפרטיות. הקרן ממוקמת בסן פרנסיסקו ומנהלת מעל ל-2 מיליארד דולר. מווקטור נמסר בתגובה כי הקרן מחוייבת לעסקה ואינה רואה סיבה שהעסקה לא תושלם במועד שנקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully