וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה חריפה של בכירים בענף הליסינג על לוי יצחק: "גרמת לנזק של מיליוני שקלים לענף הרכב"

דניאל שמיל

25.2.2009 / 19:44

מנכ"ל הרץ: לוי מנציח שיטה מיושנת וגורם לעיוות



עימות עז פרץ בין שמאי הרכב לוי יצחק, המוציא מחירון באותו שם, ובין בכירים בענף הליסינג והסחר ברכב. בעת הרצאה שהעביר היום לוי באיגוד לשכות המסחר, הוטחו בו דברים קשים. שמוליק קליין, מנכ"ל קל אוטו, אמר כי "אתה גרמת לנזק של מיליונים לענף הרכב. יצאת בהתבטאות חסרת אחריות שתוריד את מחירי הרכב המשומש ומה שעשית לענף זו שואה שלא היתה כדוגמתה. כל התחזיות שלך לא קרו".



דני שמעוני, מנכ"ל הרץ, יצא נגד השיטה, לפיה מחיר המכוניות מופחת במדרגות מדי חודש, ולא באופן רציף: "אתה מנציח שיטה מיושנת וגורם לעיוות. אתה גורם ליבואנים לא למכור גלגל בחודש דצמבר". בתגובה אמר לוי: "שיטת הרישום החדשה כל כך מסובכת, שלקח לי חודשים להבין מה רוצים מאיתנו".



מוני בר, מנכ"ל באדג'ט, אמר כי "לוי יצחק אמור להציג מצבים קיימים, אסור שהוא יעסוק בתחזיות. אני לא רוצה לראות מצב בו הוא עלול ליפול בלשונו, כי הנבואות שלו מגשימות את עצמן".



יקי אנוך, נשיא איגוד יבואני הרכב הוסיף כי "ההתבטאויות האומללות הללו הן האויב הכי גדול שלנו. בתקופת קשות ורגישות צריך לשמור על לשוננו. לא צריך לנבא אלא להביא נתונים". גם רשות המיסים זכתה לביקורת בכינוס של איגוד לשכות המסחר. בר טען כי "גורמים באוצר התבטאו על המחירים בעתיד ולא בצדק".



לוי הציג בכינוס את שיטת חישוב המחירים שלו, הכוללת טלפונים למוכרים, סקירה של מודעות בעיתונים, ביקור במגרשים והיזון חוזר מהציבור. בין המשתתפים היו מנכ"לים של יבואני רכב וחברות ליסינג, שהציעו להקים ועדה משותפת שתבקר את המחירים פעם בשלושה חודשים, ולוי הביע הסכמה עקרונית לרעיון זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully