וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולישק הגיע להסדר עם בעלי האג"ח הכולל פריסת חובות: אגרות החוב ייפדו בתוך 13 שנה

נתן שבע

26.2.2009 / 10:07

פולישק, שהייתה אמורה לפרוס 17 מיליון שקל החודש, תשלם 10 מיליון שקל; היתרה תידחה בשנה


הגיעה להסדר עם בעלי איגרות החוב שלה באסיפה של מחזיקי האג"ח שפורסמה אתמול. ההסדר פורס את תשלומי איגרות החוב של החברה לשנים הקרובות, ואף דוחה חלק מהתשלום שהחברה היתה אמורה לשלם בסוף החודש בגין קרן וריבית.

פולישק אמורה הייתה לשלם 17 מיליון שקל לבעלי איגרות החוב שלה, מתוכם ישולמו בינתיים 10 מיליון שקל: 3 מיליון שקל יוזרמו על ידי בעלי השליטה בחברה בחלקה כהלוואת בעלים; 1.5 מיליון שקל ישולמו כפיצוי מהמדינה בגין מבצע "עופרת יצוקה"; והיתרה, בסך של 5.5 מיליון שקל, תועמד על ידי בנקים מממנים. 6 מיליון שקל נוספים ישולמו בתוך שנה - חוב שיישא ריבית עד לפרעון.

יתרת החוב, בסך 43.4 מיליון שקל, תיפרס כאג"ח להמרה לתקופה של 13 שנים. בשנים 2009-2011 תשולם ריבית בלבד, והחל משנת 2012 כבר יימסרו תשלומי קרן וריבית. איגרות החוב במקור היו אמורות להיפדות בתשלומים עד 2012.

פולישק, שבשליטת הקיבוצים ניר יצחק וסופה, דיווחה השבוע על מו"מ שהיא מנהלת עם חברה בינלאומית לצורך חתימה על הסכם להפצה בלעדית של מוצרי החברה בתחום היריעות הגמישות לייצור תוויות לבקבוקים בצפון אמריקה ובדרום מזרח אסיה. על פי הערכות, מדובר בעסקה בשווי של 20-25 מיליון שקל. במסגרת המו"מ נדונה אפשרות לכלול בהסכם אופציה לחברה הבינלאומית להשקיע בהון מניותיה של פולישק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully