וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים להרגיז את שופרסל: הרבוע הכחול הודיעה על הקפאת מחירים

עדי דברת

26.2.2009 / 12:50

מלחמת המחירים בין שופרסל לרבוע כחול הסלימה לאחר הודעתה של הרבוע הכחול כי היא תהיה הזולה ביותר



עוד מהלך תקשורתי של רשת הדיסקאונט של הרבוע הכחול מגה בול במלחמה לבסס מעמדה כרשת הזולה ביותר - הרשת הודיעה היום על הקפאת המחירים עד סוף השנה של 3,000 המוצרים שהוזלו בהשקת הרשת בחודש דצמבר.



מלחמת המחירים בין שופרסל לרבוע כחול הסלימה לאחר שזאב וורמברנד, מנכ"ל הרבוע כחול, הודיע עם השקת מגה בול כי הרשת תהיה הזולה ביותר ותציע מחירים נמוכים לאורך זמן, בדומה לאסטרטגיה שנוקטת שופרסל דיל של שופרסל. שופרסל אף נחקרת בימים אלה על ידי הרשות להגבלים עסקיים, לאחר שכמה ספקים, ובהם אסם, טענו ששופרסל הורידה את מוצריהם מהמדפים בטענה ששיתפו פעולה עם מבצעים של הרבוע כחול.



מרשת מגה בול נמסר כי היא תפרסם את רשימת המוצרים באתר האינטרנט שלה ותדאג למלאי רציף שלהם בסניפים וכי מדובר במוצרים מכלל הקטגוריות.



לדברי גרשון ויסמן, סמנכ"ל הסחר של הרבוע הכחול: "מגה בול היא הרשת היחידה הפועלת מתוך שקיפות מלאה ללקוח וזה בא לידי ביטוי באסטרטגיית מחירים יציבים וזולים לאורך זמן".



מאז השקת מגה בול יצאה הרבוע הכחול, הכוללת את הרשתות מגה, מגה בעיר ומגה בול, במספר מהלכים תקשורתיים אגרסיוויים. כפי שנחשף ב-TheMarker, לפני פחות מחודש חילקה הרשת עלונים המעניקים זיכוי ללקוחותיה, אם ימצאו מוצר במחיר נמוך יותר בסניפי שופרסל דיל.



.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully