וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיס פתוח

רינה רוזנברג

27.2.2009 / 8:47



בני פדני, מנכ"ל ובעלים פדני תכשיטנים

קנייה משתלמת: "רכשתי שעון להשקעה. מדובר בשעון אספנות של פאטק פיליפ מפלטינה שיצא במהדורה מוגבלת של 300 פריטים בלבד. ערכו האמיר ב-100% באופן מיידי. זיהיתי כאן פוטנציאל להשקעה וצדקתי. קניתי את השעון ב-60 אלף דולר וערכו כיום 120 אלף דולר".



קנייה מיותרת: "קניתי בתחילת החורף מעיל צמר חם בתקווה לימים גשומים. לצערי, החורף בישראל לא איפשר לי אפילו פעם אחת להשתמש במעיל. הייתי אופטימי".



החנות הכי הכי: "חנות הדגל של קרטיה הממוקמת ליד פלאס דה לה קונקרוד בפאריס ברחוב Rue de la Paix מספר 13. היא אחת החנויות המרשימות שביקרתי בהן באחרונה, כמעט כמו חוויה במוזיאון. מדובר בחנות המשתרעת על שתי קומות ועל פני שטח של 2,000 מטר. בחנות יש חדרי אירוח פרטיים וחדרים היסטוריים של החברה עם תצוגה של תכשיטים, מכתבים ותמונות היסטוריות מכל שלבי האבולציה של המותג, ותצוגה מרהיבה של תכשיטים היסטוריים שנענדו על ידי האצולה. החנות שופצה מחדש לפני שנתיים והוחזרה עטרה ליושנה, למראה הראשוני מתחילת המאה ה-20. מעבר לתצוגות המרשימות והחוויה בביקור, למי שידו בכיסו מוצעות למכירה בחנות קולקציות תיקים, עטים, שעונים, אביזרים ומשקפיים בהתאם למיטב המסורת הקלאסית והאיכותית של קרטיה".



חוויית הקנייה הטובה ביותר: "במסגרת נסיעותיי בעולם אני עובר בהרבה שדות תעופה ובחנויות דיוטי פרי. חנות האלכוהול והקוסמטיקה בדיוטי פרי בנתב"ג היא אחת מחנויות הדיוטי פרי המרשימות בעולם. גם בזכות הגודל, העוצמה וחוויית הקנייה, וגם בזכות המחירים הנוחים והנמוכים בהשוואה למחירים בישראל ובשדות תעופה אחרים בעולם".



שירות או מוצר שלא הייתי מוותר עליו: "במסגרת עבודתי אני נוסע הרבה בעולם, והדרך הזמינה ביותר להיות מחובר ופתוח לעולם בכל רגע נתון היא באמצעות המייל והאינטרנט - קשר לעובדים, לספקים, ללקוחות ולמשפחה. קשה לי לדמיין את חיי לפני המצאת הבלקברי".



טיפ צרכני: "אני מאמין בהשקעה לטווח רחוק בקלאסיקות עם אורח חיים ארוך. מאמין ברכישת פריט אופנתי איכותי וקלאסי (על אף שלעתים יקר מאוד) על פני קניית מגוון פריטים זולים וטרנדיים. אני מאמין שדווקא ההשקעה במוצר איכותי ויקר מחזיר את ההשקעה בגלל אורח החיים הארוך של המוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully