וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להשכרה: נכס למשפחות גדולות

רנית נחום-הלוי

27.2.2009 / 8:47

בתנועה



שמות: שלמה (70) ואילה (61) ענבר



עיסוקים: שלמה מרצה למתמטיקה, פיזיקה ופסיכומטרי, אילה פסיכולוגית קלינית

מצב משפחתי: נשואים פלוס 4 ילדים ו-8 נכדים



איזו דירה מציעים? שלמה: "אנחנו משכירים בית בשטח של 250 מ"ר על מגרש בשטח של כ-550 מ"ר ברחוב גולומב פינת כצנלסון בכפר סבא. הבית הוא חלק ממתחם בשטח כולל של 680 מ"ר אותו רכשו הורי ב-1949.



"נכון להיום המתחם מחולק לשניים: יחידת דיור קטנה המושכרת ובה גינה בשטח של כ-120 מ"ר, והבית הנוכחי אותו אנו מבקשים להשכיר".



"ב-1985 בנינו את הבית והוא כולל כיום 7 חדרי שינה מרווחים וחדר גלריה. כל הבית מרווח וגדול מאוד, עם מרפסת היוצאת מהסלון, מרתף ומחסן גדול. הבית בנוי על כמה מפלסים, של חצאי קומה: במפלס התחתון, מרתף וממ"ד. המפלס בקו הקרקע כולל 2 חדרי שינה, סלון, מטבח, פינת אוכל מרווחת ושירותי אורחים. במפלס האמצעי יש שני חדרי שינה, שירותי אורחים, מקלחת מרווחת ובמפלס העליון שני חדרי שינה נוספים, פינת גלריה וספרייה. בחדרי השינה שטיחים מקיר לקיר.



"בבית יש מיזוג מיני מרכזי עם אפשרות להפעלה מקומית בכל חדר בנפרד. בשנים האחרונות עשינו חיפוי קרמיקה בפינת האוכל ובמטבח.



"הגינה כוללת משטח דשא, וכן עצי גויאבה, קלמנטינות, לימון ותפוזים. כמו כן, יש לבית שתי חניות צמודות".



השכונה: "הבית ממוקם במרכז העיר, מרחק של כ-150 מטר מהרחוב הראשי ויצמן, היכל התרבות וקניון ערים. במרחק של פחות מק"מ מגיעים לבית חולים 'מאיר'. כל בתי הספר התיכונים במרחק כ-300 מטר, בהמשך לרחוב כצנלסון ואז"ר. בתי ספר יסודיים מתרכזים בסביבה ברחובות בן-גוריון וברנר. פארק העיר נמצא במרחק של כק"מ מהבית לכיוון מזרח, ובצמוד לו נמצאים מגרש כדורגל והקאנטרי קלאב של כפר סבא".



תחבורה ומדד הפקקים: "היציאה לצומת רעננה נמשכת 5-20 דקות, תלוי בפקקים. משם כביש 4 מוביל לכל מקום".



מחיר מבוקש: "אנו מבקשים להשכיר את הבית לשנה עם אופציה לחדש את החוזה לשלוש השנים הקרובות. המחיר הנדרש הוא 8,900 שקל לחודש והארנונה לחודשיים היא כ-1,300 שקל. בין היתר נשקול להשאיר חלק מהריהוט".



איך קבעתם את המחיר? "וילות קטנות יותר, ולא במיקום מרכזי, הושכרו ביותר מהמחיר שאנחנו מציעים.



"אי אפשר להתעלם מכך שהבית שלנו כולל יתרונות רבים ובהם חדרים מרווחים, גינה, שטח של יותר מחצי דונם, וקירבה במרחק הליכה לכל מקום במרכז העיר".



לאן אתם מתכננים לעבור? "בכוונתנו לעבור לתוך העיר, לדירת חמישה חדרים בבניין חדש בן 4 קומות. כיוון שהילדים גדלו, בית עם 8 חדרים גדול עלינו מאוד והבית עומד חצי ריק. בכאב לב אנו עוזבים את הבית ההיסטורי שלנו, בו גדלתי משחר ילדותי. אני מקווה שהמעבר, מכ-700 מ"ר מגרש לקופסת גפרורים משודרגת לא יגרום לקלסטרופוביה".



אתם חוששים מקשיים בהשכרה בגלל המצב הכלכלי? "אינני חושש מקשיים, כיוון שמדובר בבית מיוחד המתאים למשפחות מסוימות. המחיר הוא המחיר האמיתי. אני לא חושב שהוא גבוה או מוגזם.אין נכסים כאלה במרכז העיר שמאפשרים גם נגישות גבוהה וגם יכולת לשני בני הזוג לעבוד מהבית".



לאיזו אוכלוסייה הבית מתאים? "לדעתי הנכס מתאים לזוג הורים עם ילדים. המימדים של הנכס מאפשרים גם לשלב עבודה חלקית מהבית".



כמה זמן אתם מציעים את הבית ואיך? "פירסמנו רק באתרי האינטרנט לפני כחודש".



כתובת מייל:



Shlo417@netvision.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully