וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה המוזלת - ריינאייר - עשויה להתחיל לגבות תשלום עבור השימוש בשירותים בטיסות

סוכנויות הידיעות

27.2.2009 / 21:37

המנכ"ל מייקל אולירי: "ייתכן שנתקין בשירותים דלתות להן יהיה צריך לשלשל מטבע של ליש"ט"



ריינאייר, חברת התעופה המוזלת הגדולה באירופה, עשויה להתחיל לגבות תשלום עבור שימוש בשירותים בטיסותיה. מנכ"ל ריינאייר, מייקל אולירי, אמר היום כי החברה בוחנת אפשרות להתקין במטוסיה שירותים דומים לאלה שמוצבים בתחנות רכבת, ואשר יש לשלשל לתוכם מטבע של ליש"ט (1.43 דולר) כדי להשתמש בהם.



"אפשרות אחת שבחנו בעבר ושאנו בוחנים כעת שוב, היא להתקין בדלתות השירותים מנגנון שאליו צריך לשלשל מטבע של ליש"ט כדי להיכנס", אמר אולירי בתוכנית בוקר של ערוץ הטלוויזיה BBC. "אנחנו בריינאייר תמיד מחפשים דרכים להוזיל את עלות הטיסות כדי שהן יהיו בהישג ידם של כולם", הוסיף.



כאשר נשאל במהלך הראיון מה עלול לקרות במצב שבו נוסע זקוק ללכת לשירותים, אולם אין בידיו את המטבע הנדרש, אמר אולירי כי אין סיכוי שמצב מסוג זה יתרחש. "אני חושב שלכל אורך ההיסטוריה לא היה אדם שעלה על טיסה של ריינאייר עם פחות מליש"ט בארנק", אמר.



דבריו של אולירי עוררו סערה גדולה בקרב ארגוני צרכנים בבריטניה, ובהמשך נראה היה כי הנהלת ריינאייר נסוגה במעט מעמדת המנכ"ל. בהודעה שפירסמה חברת התעופה האירית היום בצהריים נאמר: "מייקל ממציא הרבה דברים תוך כדי שיחה, ולמרות שהתקיימו דיונים פנימיים בדבר אפשרות כזו, אין תוכנית מיידית לעשות זאת. נוסעים שמשתמשים בתחנות רכבת או אוטובוס כבר התרגלו לשלם עבור השימוש בשירותים, אז למה לא במטוסים? לא כל הנוסעים בטיסות משתמשים בשירותים, אבל אלה שכן משתמשים יסייעו לנו להוזיל את מחיר כרטיסי הטיסה לכולם", נאמר בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully