וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור ליברמן: אנשיי עברו מסע סחיטה באיומים בחקירות כדי להביא את ראשי למשטרה

TheMarker

28.2.2009 / 18:44

"מאז שאני בכנסת לא עבר יום אחד בלי חקירה נגדי" אמר ליברמן הערב בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2



"מאז שנכנסתי לכנסת לפני 13 שנה, לא היה יום אחד שחלף בלי חקירה. אנשיי עברו מסע סחיטה באיומים בחקירות כדי להביא את ראשי למשטרה", כך אמר הערב אביגדור ליברמן, יו"ר תנועת ישראל ביתנו, בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2. ליברמן הוסיף בנושא כי "לפני שלוש שנים, אולמרט ואני דנו על התיק לביטחון פנים, ולמחרת הודיעו על חידוש החקירה נגדי. הודעת הפרקליטות אמרה שיפעלו במהרה לסיים את החקירה, ועברו שלוש שנים מאז".



כתשובה לשאלה האם הוא רדוף על ידי היועמ"ש והמשטרה, אמר ליברמן: "אני מאמין שהכל מקרי, אבל כשהתכנסה ישיבה אצל היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לתיק שלי, הפרטים כנראה הודלפו ותוך שבוע ימים היו 60 ידיעות בעיתונים בנוגע לחקירה" והוסיף בטון ציני, "כנראה שזאת יד המקרה".



בהתייחסו לטענות למעורבותו בעסקיה של בתו ולמיליוני השקלים בחשבון הבנק שלה, אמר ליברמן: "בתי מנהלת חברה מצליחה, עבדתי יחד איתה כשהייתי אזרח. יש אנשים שעובדים איתה, ואם היו עובדות רציניות וממשיות, החקירה לא היתה אורכת 3 שנים".



ליברמן אמר כי הוא מעדיף את תיק הביטחון על פני תיקים אחרים. "לא ניהלנו עדיין משא ומתן רציני בנושא, אך תיק הביטחון הוא בעדיפות עליונה. למרות זאת, תיקים לא יהיו מכשול להקמת ממשלה. אני משאיר את המו"מ על התיקים לשלב האחרון".



בנוגע למצב הבטחוני, אמר ליברמן כי תהיה מציאות חדשה בעזה. "לצערי הרב, סופו של מבצע עופרת יצוקה היה שהחייליים ניצחו והפוליטיקאים הפסידו. הכרעת הטרור היא משימה הראשונה של הממשלה החדשה. בלי שליטה מוחלטת בכל המעברים ושליטה בציר פילדלפי, לא ניתן להפסיק את הירי על ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully