וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' הוריד את מחיר היעד לאקוויטי וואן ב-14% ל-12 דולר והותירו המלצת "תשואת חסר" לחברה

מיכאל רוכוורגר

28.2.2009 / 21:33

זאת, בעקבות החששות לשנה מאתגרת בתחום הקמעונות בארה"ב



"במבט לעתיד ונוכח הסביבה המאתגרת בה פועלת החברה, והחששות מסגירות של עסקי קמעונות נוספים בארה"ב, אנו צופים כי הרווח התפעולי התזרימי, בניכוי הוצאות פחת וריבית (NOI) בנכסים זהים הניתנים להשוואה על סמך בסיס דומה גם בשנה שעברה (ה-Same Property NOI) של אקוויטי וואן, יישאר שלילי גם בשנים 2009 ו-2010, ויירד בהתאמה ב-3% ו-2%", כך כתבו כלכלני מריל לינץ' על אקוויטי וואן בסוף השבוע האחרון בעדכון לאחר פרסום הדו"חות ל-2008.



במריל לינץ' הורידו ב-14% למחיר של 12 דולר את מחיר היעד למניית אקוויטי וואן, המרכזת את הפעילות בתחום הנדל"ן המניב של גזית גלוב ברחבי ארה"ב. זאת, לעומת המחיר הקודם שהציבו במריל לינץ', הגבוה בכ-7% ממחירה בניו יורק. המנייה איבדה ביום שישי האחרון 4.5%, ונסחרת כיום לפי שווי שוק של 857 מיליון דולר - מתחת להונה העצמי שעמד נכון לסוף 2008 על כ-909.5 מיליון דולר. כמו כן, במריל לינץ מותירים את המלצת "תשואת חסר" לאקוויטי וואן.



במריל לינץ חוזים כי אקוויטי וואן תסיים את 2009 עם ירידה של כ-5.5% בהכנסות מדמי שכירות, לעומת 2008 לכ-173 מיליון דולר, וכי ה-FFO של החברה - מדד מקובל בענף הנדל"ן המייצג את הרווח הנקי בתוספת דיווידנדים מהשקעות בניירות ערך בתוספת פחת והפחתות ובניכוי הוצאות והכנסות חד פעמיות - יסתכם ב-2009 ב-1.2 דולר למניה, מחיר הנמצא ברף התחזית התחתון של אקוויטי וואן.



האנליסטים של מריל לינץ' מציינים לחיוב את האסטרטגיה של החברה בשנים האחרונה, במסגרתה היא הסיטה חלק מהתקבולים ממכירת הנכסים לצמצום מצבת התחייבויותיה, וכן דאגה לקבל מסגרות אשראי בכדי שתעמוד בלי בעיה באפריל הקרוב בפירעון החוב בסך של 176 מיליון דולר. כמו כן מוסיפים במריל לינץ' כי ככל שהתנאים המקרו-כלכליים ומקורות האשראי ישתפרו, כך מניית אקוויטי תבצע תיקון חזק יותר כלפי מעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully