וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרים

TheMarker

1.3.2009 / 7:02



ג'נרל אלקטריק הורידה את הדיווידנד השנתי >> למשקיעים לראשונה מאז 1940, במטרה לחסוך בהוצאות ולשמור על דירוג האשראי המושלם שלה, AAA, לנוכח המשבר הכלכלי העולמי. GE חתכה את הדיווידנד שיחולק למשקיעים במחצית השנייה של השנה מ-31 סנט למניה ל-10 סנט למניה. החברה צפויה לחסוך בעקבות הורדת הדיווידנד כ-9 מיליארד דולר בשנה.

שיעור האבטלה בגוש היורו זינק בינואר ל-8.2%>> רמתו הגבוהה ביותר זה שנתיים, לעומת 7.3% בינואר 2008. מספר המובטלים בגוש היורו היה 13.03 מיליון איש בינואר. שיעור האינפלציה ב-16 מדינות גוש היורו רשם בינואר את הירידה החדה ביותר אי פעם, מ-1.6% ל-1.1%.



הרגולטורים בארה"ב סגרו את הבנקים >> הנק הריטג' קומיוניטי וסקיוריטי סייווינגס מנוואדה, לאחר שנקלעו לקשיי נזילות עקב המשבר הכלכלי והעלייה במספר החובות האבודים. בכך מגיע מספר הבנקים שקרסו בארה"ב מאז תחילת השנה ל-16.



תאגיד ביטוח הפיקדונות הפדרלי (FDIC) יעלה את עמלת הביטוח >> שהוא גובה ממוסדות פיננסיים בארה"ב, במטרה לגייס 27 מיליארד דולר עד סוף השנה - העלות הגבוהה של סגירת בנקים קורסים. ב-FDIC מעריכים כי עלות סגירת הבנקים לקרן הביטוח תהיה כ-65 מיליארד דולר עד 2013 לעומת הערכות קודמות של 40 מיליארד דולר.



בלאקסטון דיווחה על ההפסד הרבעוני הגדול ביותר מאז הנפקתה הראשונה לציבור בקיץ 2007>> בעקבות המשבר הפיננסי ומחנק האשראי, והודיעה כי לא תחלק דיווידנד רבעוני למשקיעים. ענקית ההשקעות הפרטיות רשמה ברבעון הרביעי של 2008 הפסד של 827.1 מיליון דולר בעקבות מחיקות בגין ירידה בשווי נכסי נדל"ן והשקעות פרטיות מתחת לתחזיות האנליסטים.



הבולשת הפדרלית בארה"ב (FBI) ביצעה מעצר ראשון בפרשת ההונאה של אלן סטנפורד>> מנהלת הכספים של קבוצת סטנפורד פייננשל, לורה פנדרגסט-הולט, נעצרה בסוף השבוע בחשד לשיבוש הליכי חקירת ההונאה. לפי החשד, הסתירה פנדרגסט-הולט מהחוקרים את דבר קיומה של הלוואה בסך 1.6 מיליארד דולר שנטל סטנפורד מהבנקים לצרכיו הפרטיים.



ריאנאייר עשויה להתחיל לגבות תשלום עבור שימוש בשירותים בטיסותיה>> כך אמר מנכ"ל חברת התעופה המוזלת, מייקל אולירי, שציין כי החברה בוחנת אפשרות להתקין במטוסיה שירותים דומים לאלה שמוצבים בתחנות רכבת בבריטניה, אשר יש לשלשל לתוכם מטבע של ליש"ט כדי להשתמש בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully