וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייס T יורד מהמדפים; מנכ"ל ויסוצקי: אין לנו היכולת לתחזק את המותג

עדי דברת

1.3.2009 / 11:22

הסיבות: אי הסכמה להפצה משותפת עם חברות המשקאות הקלים; ומשקלו שולי של המוצר בפעילות החברה



חברת ויסוצקי הודיעה היום כי תצא מקטגוריית התה הקר ותוריד את המותג אייס T מהמדפים. לפי החברה, ההחלטה על המהלך התקבלה לאחר שבחנה את האפשרות להחיל בישראל, את מודל השיווק וההפצה המקובל בעולם לתה קר. לפי מודל זה חברות המשקאות הקלים משווקות את מותגי התה הקר של חברות התה המתמחות. לדברי החברה, הניסיונות להתחבר לאחת מחברות המשקאות הקלים בישראל, לא עלו יפה.



עוד נמסר מויסוצקי כי העובדה שמדפי המשקאות הקלים תפוסים על ידי שלוש חברות המשקאות המובילות בארץ, גרמה לזמינות מוגבלת של המוצר, במיוחד בשוק המשקאות הקרים. סיבה נוספת להפסקת ייצור המותג, לדברי ויסוצקי, היא רווחיות נמוכה מאוד בשל חומרי הגלם המשובחים של המוצר ועלויות השיווק הגבוהות.



רוני וינשטיין, מנכ"ל חברת ויסוצקי, מסר בתגובה: "המותג אייס T הינו מותג ותיק ואהוד על ציבור רחב של לקוחות. המוצר מיוצר מחומרי גלם משובחים, ואיננו מוכנים לפגוע באיכויות המוצר על מנת להקטין את העלויות.



"לצערנו, מאחר ולא נוכל לשתף פעולה עם חברות הפצה בתחום המשקאות הקלים, ומאחר ולא נקים מערך עצמאי נפרד לשוק הקר, אין ביכולתנו להמשיך ולתחזק את המשך קיומו של המותג, שמשקלו שולי בפעילות החברה. לפיכך נפסיק לייצר את אייס T החל ממועד פרסום הודעה זו", הודיע וינשטיין.



"אנו מתנצלים בפני צרכני אייס T הנאמנים, אשר יוכלו יחד עם זאת, למצוא אלטרנטיווה במגוון הרחב של שקיקי התה של ויסוצקי, מהם יוכלו לייצר תמיד תה קר, באופן עצמאי בביתם", אמר וינשטיין והוסיף כי ויסוצקי בוחנת אפשרויות לכניסה לקטגוריות חדשות בתחום המזון בארץ ובחו"ל, המותאמות למערכת ההפצה של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully