וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר דירקטוריון H&O, ד"ר ישראל פלג, פורש מתפקידו

עדי דברת

1.3.2009 / 13:35

ד"ר פלג, כיהן בעבר כסמנכ"ל שיווק ופרסום של מפעל הפיס ומנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה



יו"ר דירקטוריון H&O, ד"ר ישראל פלג, הודיע היום כי יפרוש מתפקידו כיו"ר החברה, תפקיד אותו מילא ב-6 השנים האחרונות. מנכ"ל הרשת, ניצן הדס, ימשיך בתפקידו.

בהודעתו מסר פלג לבעלים - גאון אחזקות ומשפחת ליבנת - כי "לאחר 6 שנים מוצלחות ומהנות, החלטתי לפנות, בשלב זה, לדרך חדשה. עם כניסתי לחברה ב-2003, עברה H&O תהליך מיתוג ומיצוב מחדש ותהליך התייעלות שהביא למפנה עסקי ו-H&O הפכה להיות רשת אופנה מובילה ב-Value ForMoney. אני מאמין בתפיסה לפיה רק מי שמתחדש מתקיים, ומי שאינו מתבונן קדימה נשאר מאחור. אני יוצא לדרך חדשה ומגוונת שתכלול עסקים, אקדמיה, פעילות ציבורית-מוסדית ואיכות הסביבה".



יו"ר קבוצת גאון, משה גאון, מסר: "לאחר 6 שנים כיו"ר H&O, ביקש ישראל פלג לסיים את תפקידו. ישראל פעל להרחבת פעילותה של רשת H&O והינו בעל תרומה משמעותית לניהול החברה ולהפיכתה לחברה צומחת ורווחית. אני מודה לישראל על המסירות הרבה שהפגין לאורך השנים ומאמין שכחבר ומנהל קרוב של אבי ז"ל ושלי, נמצא מקום להמשיך ולשתף פעולה עמו בפעילויות אחרות של גאון אחזקות. אני מאחל לישראל הצלחה רבה בדרכו החדשה ובטוח כי ימשיך לעשות חיל".



ד"ר פלג, כיהן בעבר כסמנכ"ל שיווק ופרסום של מפעל הפיס, מנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה, קונסול כללי מטעם ישראל בפילדלפיה וכמנהל לשכת העיתונות הממשלתית. כמו כן, כיהן פלג כדירקטור במספר חברות במשק בהן אל-על, קו-אופ והפועלים השקעות. עוד היה ד"ר פלג יו"ר הוועדה הציבורית לבחינת השירות והמוצר התיירותי בישראל.



מגאון אחזקות נמסר כי הודעה על מחליף תצא בימים הקרובים. רשת האופנה H&O, מונה 33 חנויות. הרשת מפעילה מועדון לקוחות בו חברים כ-270 אלף בתי אב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully