וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: דו"ח התעסוקה ודו"ח AIG במרכז תשומת הלב

הדר תדמור

1.3.2009 / 14:12

מבול של נתוני מאקרו שיפרסם ממשל ארה"ב צפוי להניע את השווקים; בגזרת הישראליות: סלקום ואלון USA


השבוע הקרוב בוול סטריט צפוי להיות מונע בעיקר על ידי נתונים שיפרסם ממשל ארה"ב, כשגולת הכותרת – נתוני התעסוקה בסוף השבוע. גם דו"חות של ענקיות בתחומן כמו AIG ו-MBIA צפויות להשפיע על המסחר.

ביום שני צפויה ענקית הביטוח האמריקאית AIG לפרסם דו"חותיה לרבעון הרביעי. לפי תחזיות החברה, היא צפויה לדווח על הפסד של 60 מיליארד דולר ברבעון, בעיקר בשל מחיקת ערכי נכסים שונים, ובכללם אג"ח מגובות משכנתאות.

חברת ההפקות לייב ניישן צפויה גם היא לפרסם את דו"חותיה הרבעוניים ביום שני, כך גם ענקית ההשתלטויות KKR. בגזרת הישראליות, תפרסם דו"חותיה מפעילת הסלולר .

ביום שני יפרסם משרד המסחר האמריקאי את נתוני ההכנסה האישית והצריכה הפרטית לחודש ינואר. לפי הערכות, ההכנסה האישית רשמה ירידה של 0.2%, בעוד הצריכה הפרטית רשמה עלייה של 0.4%. עוד יפורסמו ביום שני: נתוני ההשקעות בבניה בארה"ב בינואר ומדד מנהלי הרכש למגזר הייצור לפברואר.



ביום שלישי תפרסם ענקית ביטוח האג"ח MBIA את דו"חותיה הרבעוניים. באותו יום יפורסמו נתוני מכירות המכוניות לחודש פברואר.

ביום רביעי יפורסם הספר הבז' - הדו"ח התקופתי של הפדרל ריזרב על מצב הכלכלה האמריקאית. באותו היום יפורסמו הנתונים השבועיים הנוגעים למלאי הנפט בארה"ב ומדד מנהלי הרכש למגזר השירותים לחודש פברואר.

ביום חמישי תפרסם ענקית המשקאות אנהויזר בוש את דו"חותיה לרבעון הרביעי, כך גם ענקית הטכנולוגיה מארוול, המספקת פתרונות סיליקון, אחסון ותקשורת ומעסיקה כ-1,100 מעובדיה בישראל. בגזרת הישראליות – אלון USA תפרסם דו"חותיה.

באותו היום יפרסם משרד המסחר האמריקאית את מדד היעילות לרבעון הרביעי, את עלות העבודה ליחידה לרבעון הרביעי, את נתוני הזמנות המפעלים ואת הנתונים השבועיים הנוגעים למספר תביעות האבטלה הראשונות.

ביום השישי יפרסם משרד התעסוקה האמריקאי את דו"ח התעסוקה לחודש פברואר הכולל את שיעור האבטלה. לפי הציפיות, שיעור האבטלה בארה"ב עלה בפברואר ל-7.9% לעומת 7.6%. השכר לשעה קרוב לוודאי עלה ב-0.3%, ואילו הכלכלה האמריקאית כולה השילה לפי התחזיות 615 אלף משרות בחודש שעבר. באותו היום יפורסם גם נתון אשראי הצרכנים לחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully