וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקלאים דחו הצעת קבוצת בורג להסדר נושים לויטה פרי גליל

עמירם כהן

1.3.2009 / 20:20

קבוצת חצי חינם עומדת להגיש הצעה להסדר נושים שהוגדרה "הטובה ביותר עד כה"



ההצעה החדשה של קבוצת יודפת, בראשות אברהם בורג, להסדר נושים לויטה פרי גליל, "לא מהווה בסיס למו"מ, והחקלאים דוחים אותה על הסף", כך אמר הערב ל-TheMarker אורי נעמתי, מנכ"ל ארגון עובדי הפלחה, שהתייחס להצעה המשופרת שהגישה קבוצת יודפת. הקבוצה מציעה ל-80 החקלאים להם חייבת ויטה כ-27 מיליון שקל החזר של 80% מהחוב בפריסה ל-10 שנים, או קבלת 50% ממניות החברה בתמורה להשקעה של 17 מיליון שקל.



"דחינו ונדחה כל הצעה שלא תבטיח לנו החזר מלא של כל החוב במזומן ובפריסה מתקבלת על הדעת. גם אין לנו שום עניין לרכוש מניות בויטה פרי הגליל תמורת החוב", אמר נעמתי. משמעות דברי נעמתי היא שהצעת בורג נפסלה על הסף, מפני שכל הצעה להסדר נושים שאינה מוסכמת על כל הנושים כאחד - דינה להידחות.



בתוך כך, נודע כי קבוצת חצי חינם מנהלת מגעים עם נושים שונים במטרה להגיש הצעה להסדר, שתהייה מקובלת על כל הנושים. אם תגובש הצעה מוסכמת כזו היא תוגש בימים הקרובים למנהלים המיוחדים של המפעל עו"ד עופר אטיאס ממשרד אטיאס פרוכטר ושות' ורו"ח דייב גל ממשרד היועצים ורו"ח גבי טרבלסי.



גורם מרכזי מקרב נושי החברה, אמר כי הצעת חצי חינם נראית על פניה כמספקת ביותר מכל ההצעות להסדר נושים שהוגשו עד כה, והיא מהווה בהחלט בסיס להסדר שיאפשר את הפעלת מפעלי החברה בחצור הגלילית ובקריית מלאכי כעסק חי. עוד נודע, כי גורמים נוספים, בהם צבי ויליגר הגישו הצעות משופרות למנהלים המיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully