וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים מחיר

ורד ברוקר

2.3.2009 / 7:07




אופנה



>> ברשת לאופנה אורבנית Jiffa נמכרים כל פריטי החורף בהנחות של 50%, ויש גם הנחות של עד 30% על דגמים נבחרים מקולקציית הנעליים והסניקרס של המותגים: אדידס, נייקי, די.סי, וואנס, פומה. תוקף: עד חג פורים.



מעצבת האופנה נירית לבב מציעה עד 30% הנחה על קולקציית בגדי הערב. תוקף: עד 11 במארס.



למטבח



>> בבית "יש מיין" מציעים ערכת הודיני יוקרתית מתוצרת חברת מטרוקן, הכוללת פותחן, משפך, פקק, דיסקית לחיתוך צוואר הבקבוק וטבעת למניעת טפטוף במחיר 249 שקל במקום 349 שקל.



ברשת The Cook Store, מי שרוכש סיר מעוצב של Breville המשמש לבישול אטי של קדרות ובעל סיר חרסינה פנימי נשלף להגשה, יוכל לקבל הנחה של 150 שקל או מכונת פופקורן במתנה. תוקף: עד 10 במארס.



למטייל



>> ברשת ריקושט 50% הנחה על מגוון מוצרי החורף - מכנסיים תרמיים, לדוגמה, יימכרו ב-52 שקל במקום ב-105 שקל. מעיל פליז דו צדדי יימכר ב-149 שקל במקום ב-249 שקל. תוקף: עד 15 במארס.



בקניית פריט ממגוון מוצרי הסקי של חברת קולומביה מקבלים 50% על הפריט השני. תוקף: עד 1 באפריל.



פנאי



>> רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור להפנינג בשבת הקרובה ב-11:00-15:00 בגן הלאומי אפולוניה, השוכן על צוק מעל הים התיכון, מצפון להרצליה פיתוח.



באירוע יהיו הדרכות המלוות במפגשים עם דמויות צלבנים, נגינה באווירת התקופה ומופע דרבוקות. התשלום הוא רק על הכניסה, 20 שקל למבוגר ו-9 שקלים לילד מגיל 5. הפעילויות הן בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully