וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום הרוויחה 985 מיליון שקל

חברת הסלולר מכרה ל-3 מיליון לקוחות שירותים ודקות שיחה ב-6.4 מיליארד שקל. שפירא: "האינטרנט הוא אחד ממנועי הצמיחה שלנו"

חברת סלקום מסכמת שנה חזקה, עם גידול במכירות, ברווחיות ובשורה התחתונה: החברה מכרה ל-3 מיליון לקוחותיה, שירותי תוכן ודקות שיחה בהיקף של 6.4 מיליארד שקל, ששיקפו גידול של כ-6% לעומת התקופה המקבילה ב-2007.

למרות "הוצאות אחרות" בהיקף של קרוב ל-30 מיליון שקל, לעומת "הכנסות אחרות" של 3 מיליון שקל בתקופה המקבילה, החברה הסלולרית שנסחרת בארה"ב ובישראל רשמה גידול נאה ברווחיה:

סלקום הרוויחה 985 מיליון שקל, שהיוו גידול של 12.5% לעומת התקופה המקבילה. הרווח התזרימי של החברה, מרשים אף הוא: 2.4 מיליארד שקל, ששיקפו גידול של 14% לעומת התקופה המקבילה. החברה המנוהלת על ידי עמוס שפירא, תחלק דיבידנד של 270 מיליון שקל, המהווים 2.75 שקלים למניה.

ברבעון האחרון נרשם קפאון מסויים בהכנסות, אך הרווח גדל: ההכנסות לרבעון הסתכמו ב-1.5 מיליארד שקל, שהיוו ירידה של כ-1%, ואילו הרווח הנקי זינק ב-32% לרמה של קצת פחות מרבע מיליארד שקל.

שפירא: "הפריצה של התקשורת היא בסלולר"

בהתייחס לתוצאות, אמר שפירא, כי "בשנים הקרובות הפריצה הגדולה בתחום התקשורת, הבידור והמידע תתרחש במדיה הניידת על גבי הרשת הסלולרית. זהו תחום הליבה שהיה
ויהיה לסלקום גם בעתיד. מכשיר הסלולר הינו מכשיר המדיה הנפוץ ביותר והיחיד שנמצא איתנו בכל שעה של היממה. צרכן התוכן והשימושים העתידי הוא הצרכן הנייד. כבר היום, אנו מספקים ללקוחותינו שירותי אינטרנט נייד במהירות ובאיכות המתחרות באלה שמספקת התשתית הנייחת".

שפירא הוסיף, כי "ב-2008 היוו שירותים אלה את אחד ממקורות הצמיחה שלנו. כחברה המספקת שירותים סלולריים, אנו נמשיך למקד את עיקר מאמצינו בעסקי הליבה שלנו, התקשורת הניידת, תוך הרחבת והעמקת השירותים והתכנים המביאים לידי ביטוי את יתרון המדיה הניידת, בה יש לנו יתרון יחסי לעומת מדיות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully