וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות על סלקום: רבעון לא מאכזב - הצפי קדימה לא גורע מחסינות התחום

TheMarker

2.3.2009 / 13:08

לדברי אנליסטית בית ההשקעות, טליה לויברג "תוצאותיה של סלקום ממחישות בדיוק את הגדרת הענף כחסין יחסית למיתון".



בהתייחס לתוצאות סלקום ברבעון הרביעי שפורסמו הבוקר מעריכה היום אנליסטית בית ההשקעת פסגות טליה לויברג כי סלקום הציגה תוצאות אשר ניצני השפעות המשבר הכלכלי החלו לחלחל אליהן לאור הירידה בנדידה והגידול בהפרשות לחובות מסופקים.



לדברי לויברג "תוצאותיה של סלקום ממחישות בדיוק את הגדרת הענף כחסין יחסית למיתון". בבית ההשקעות מדיגשים כי, אמנם חברות הסלולר אינן חסינות למיתון והשפעות הסביבה אכן יבואו לידי ביטוי ב-2009, אך יחד עם זאת גם כך יציגו החברות הכנסות יציבות יחסית ושורה תחתונה חזקה שתתורגם לדיווידנד בשיעור של 95% מהרווח ותשואה של מעל 11% ב-2009.



סלקום הצליחה לגייס ברבעון 30 אלף מנויים חדשים, הישג שלדברי לויברג הוא "בהחלט לא מבוטל גם לרבעון רגיל". הכנסות סלקום עמדו על 1,572 מיליון שקל, EBITDA של 566 מיליון שקל, רווח נקי של 243 מיליון שקל ודיווידנד של 270 מיליון שקל המשקף תשואה רבעונית של 3.3%.



להערכת לויברג, הדגש הוא על תחזיות ההנהלה ל-2009. לדברי לויברג "להבדיל מפרטנר שציינה אינדיקציות לירידה בקצב צמיחת ה-MOU בשבועות האחרונים, בסלקום לא מדווחים על השפעה דומה ומרכזים את עיקר ההשפעות בהכנסות הנדידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully