וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ו-ICQ מאריכות את שיתוף הפעולה ביניהן לשנתיים נוספות

פז וייסמן

2.3.2009 / 14:24

מסך הפתיחה החדש יהווה מיני פורטל, שיכלול את תכני וואלה! בהתאמה לצעירים בגילאי 13 עד 29



חברת ICQ ופורטל וואלה! חתמו היום על הארכת הסכם שיתוף הפעולה, במסגרתו מופקדת וואלה! באופן בלעדי על תחום מכירת פרסום באמצעי המדיה של ICQ בישראל, הפצת מוצר התקשורת המשותף לחברות וכן שיתוף תכנים, לשנתיים נוספות. בנוסף, כולל ההסכם החדש את הרחבת השת"פ גם לתחום מוצרי הפרסום של ICQ על פלטפורמת הסלולר וסינרגיזם בין ICQ והרשת החברתית "מקושרים".



במסגרת ההסכם הראשוני השיקו החברות ביולי 2007 את "וואלה! icq" המשלב מסרים מיידיים, שיחות קול ווידאו עם עולמות התוכן והשירותים של וואלה!, כגון כתבות ותכנים של וואלה! בתחומי האקטואליה והבידור, וכן שירותי ערך מוסף כדוגמת התראות על קבלת מייל בוואלה! דואר.



במהלך החודשים הקרובים ישיקו החברות במשותף את שער הכניסה החדש של "וואלה! icq" - ICQ Zones. מסך הפתיחה החדש יהווה מיני פורטל, שיכלול את תכני וואלה! בהתאמה לצעירים בגילאי 13 עד 29, ויביא איתו בשורות חדשות בתחום הפרסום ב- ICQ, תוך הגדלת ושכלול הנדל"ן הפרסומי לתחום התוכן השיווקי באמצעות יצירת עולם תוכן ממותג בהתאם לצרכי המפרסמים.



אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!, אומר "בשנה האחרונה חלה עלייה משמעותית - של קרוב ל-100% - במכירת שטחי הפרסום ב-ICQ. אנו גאים בכך ש-ICQ בחרה להמשיך ולעבוד עם וואלה! לשנתיים נוספות. השת"פ מאפשר לוואלה! להציע למפרסמים מגוון ייחודי של מוצרי פרסום ושיווק מפולחים ואיכותיים המיועדים לצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully