וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות מתרחבת בתחום סוכנויות הביטוח: רוכשת 25% מסוכנות הביטוח פרופיט

אתי אפללו

2.3.2009 / 14:38

פסגות 12.5% מאחזקות הבעלים - אסף בנאי ושלומי אלברג - בחלקים שווים



אתמול בבוקר חתמה פסגות על הסכם לרכישת 25% ממניות סוכנות הביטוח פרופיט שירותים פיננסיים. במסגרת העסקה תרכוש פסגות 12.5% מאחזקות הבעלים, אסף בנאי ושלומי אלברג, בחלקים שווים (6.25% מכל אחד) ותשקיע סכום נוסף תמורת הקצאת מניות (12.5%) מהחברה. סכום ההשקעה ישמש את פרופיט לפיתוח עסקיה והרחבת פעילותה. על פי הערכות בשוק, התמורה עבור העסקה הסתכמה במיליוני שקלים בודדים.



פסגות, המשווקת את מוצריה בעזרת היועצים בבנקים, מרחיבה את ערוצי ההפצה שלה גם לתחום סוכנויות הביטוח, בעיקר כדי להפיץ את מוצרי הגמל שלה. במהלך השנה האחרונה הקימה פסגות את סוכנות ההסדר הקטנה אומגה, וכעת זוהי עסקה ראשונה של פסגות בתחום רכישת אחזקות בסוכנויות ביטוח. מפסגות נמסר כי היא נמצאת כרגע במשא ומתן עם מספר סוכנויות ביטוח נוספות.



פרופיט שירותים פיננסיים הינה סוכנות ביטוח הפעילה מ-2006 ועוסקת בכל תחומי ביטוח החיים והפיננסים, כאשר עיקר פעילותה הוא הפצת מוצרי גמל. הסוכנות מפעילה כיום 36 סוכנים ושמה לעצמה למטרה להפעיל 100 סוכנים ברחבי הארץ עד סוף 2010.



רועי ורמוס מנכ"ל פסגות מסר בתגובה: "כשחקן מוביל בתחום החיסכון הפנסיוני אנו מחוייבים לבחון את נושא הבעלות על סוכנויות ביטוח. לאור ההחלטה להיכנס גם לתחום זה היה ברור שאנו לא נקנה 'תיקים' אלא נשקיע בסוכנויות".



השלמת העסקה כפופה לקיום תנאים מתלים ואישורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully