וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורטל תפטר כ-30 מתוך כ-130 עובדיה בישראל

עידו סולומון

2.3.2009 / 16:43

החברה העולמית הודיעה בשבוע שעבר כי תפטר 3,200 עובדים בנוסף על 1,800 עובדים עליהם כבר הכריזה



כ-30 מתוך 130 עובדי חברת נורטל ישראל קיבלו היום מכתב זימון לשימוע לפני פיטורים ורובם יסיימו את תפקידם עד סוף השבוע.



מנורטל נמסר: "נורטל נמצאת בתהליך מקיף של ארגון מחדש במטרה להבריא את החברה ולייצבה, בתום תהליך ההגנה מפני נושים, כחברה ממוקדת ותחרותית. בימים אלה מבצעת נורטל צמצום של כוח העבודה באופן מבוקר בהתאם לפעילות העסקית של החברה ומשאביה, על מנת להבטיח המשך תמיכה מלאה ומקיפה בלקוחותיה".



חברת נורטל הודיעה בשבוע שעבר כי תפטר 3,200 עובדים בנוסף על 1,800 עובדים עליהם כבר הכריזה קודם לכן, זאת במסגרת תוכנית ארגון מחדש המהווה חלק מתהליך פשיטת הרגל (Chapter 11) עליו הכריזה החברה בארה"ב וקנדה. ענקית ציוד הרשתות הקנדית מסרה כי אינה יכולה לומר בשלב זה היכן בדיוק יבוצעו הקיצוצים. בסך הכללי, פיטורי 5,000 העובדים יצמצמו את כוח האדם של נורטל ב-16%, מ-30 אלף לכ-25 אלף.



דובר מטעם החברה מסר כי אין הוא יכול להבטיח כי הפיטורים מהיום מהווים סוף פסוק לעתיד הקרוב. "אנחנו עדיין עובדים על תוכנית עסקית במסגרת תהליך הארגון מחדש", אמר בראיון. "נמשיך להודיע במידה ויהיו עדכונים נוספים".



מנכ"ל החברה, מייק זאפירובסקי, אמר בהודעה ש"אין דבר קשה יותר מאשר פיטורים של עובדים, ונורטל מודעת לחלוטין למעמסה הכלכלית האישית הנגרמת לעובדים המפוטרים ולבני משפחותיהם. נורטל היא חברה המבוססת על אנשים וחדשנות, אולם בסביבה הכלכלית הקשה, ולאור ההשפעות שלה על הכנסות החברה, שינויים משמעותיים הם בלתי נמנעים אם אנו רוצים לשמור על יציבות פיננסית. החלטות קשות מתקבלות על מנת לארגן מחדש את החברה, ובמטרה לצאת בהצלחה ממצב ההגנה מפני נושים בו נמצאת החברה כיום".



זאפירובסקי ניסה בנוסף להרגיע את לקוחותיה של נורטל באומרו שלחברה מספיק כוח אדם לעמוד בכל מחויבויותיה. "לכל אורכו של התהליך אנחנו מחויבים לשמר את רמת השירות הגבוהה ואת דרגת החדשנות שלנו על מנת להבטיח שטכנולוגיה מהרמה הגבוהה ביותר תעמוד לרשות לקוחותיה של נורטל ברחבי העולם".



נורטל מסרה עוד שמועצת המנהלים שלה החליטה שלא לאשר בונוסים לשנת 2008, אולם תמשיך לבחון את הנושא על בסיס רבעוני במהלך שנת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully