וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן חלוץ מונה ליו"ר עמותת אתגרים

עידו סולומון

2.3.2009 / 17:11

עדי גייר מונה למנהל המסחרי בחטיבת הקניונים של אפריקה ישראל ■ ד"ר רותי פילץ-בורשטיין מונתה למנכ"לית מכון וינגייט ■ ליאור דה פיצ'וטו מונה לסמנכ"ל בכיר לעסקים ואסטרטגיה בואלור ■ רבקה אלגריסי מונתה למנכ"לית פעילים ניהול תיקי השקעות מקבוצת בנ



ד"ר רותי פילץ-בורשטיין מונתה למנכ"לית מכון וינגייט. ד"ר פילץ-בורשטיין כיהנה כממלא מקום המנכ"ל למעלה משנה. ד"ר פילץ-בורשטיין ניהלה במשך 5 שנים את המרכז לרפואת ספורט ולמחקר בוינגייט. את עיקר דרכה המקצועית עשתה ביחידת המחקר של חיל הרפואה בצה"ל. כמו כן, ניהלה מחקר ופיתוח בחברות סטארט-אפ וניהלה חברות עיסקיות. את לימודיה האקדמאיים שילבה בישראל, בקנדה ובקיימברידג' באנגליה.



עדי גייר מונה למנהל המסחרי בחטיבת הקניונים של אפריקה ישראל



עדי גייר מונה למנהל המסחר בחטיבת הקניונים של אפריקה ישראל. יגייר יחליף את נטלי שמורין שקודמה למנהלת השיווק של אפי פיתוח במוסקווה ואת אסי לויתן שקודמה למנהלת קניון פאלאס פלורה בצ'כיה. גייר שימש בעבר כמנהל רשת התחנות והחנויות בהפעלה פרטית של חברת סונול, כמנכ"ל חברת אלבייטינג לגיוס כספים, ניהל את מרחב מרכז בחברת פז ואת הסניף ברשת המשביר מחסני אופנה.



ליאור דה פיצ'וטו מונה לסמנכ"ל בכיר לעסקים ואסטרטגיה בואלור



ליאור דה פיצ'וטו מונה לסמנכ"ל בכיר לעסקים ואסטרטגיה בואלור. קודם לכן שימש כמנהל משותף באורבוטק יפן, נשיא אורבוטק פאסיפיק ובאחרונה סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של אורבוטק ישראל.



רא"ל במיל' דן חלוץ מונה ליו"ר עמותת אתגרים



רא"ל במיל' דן חלוץ מונה ליו"ר עמותת אתגרים. במקביל ימשיך לשמש מנכ"ל קמור מוטרוס. חלוץ היה הרמטכ"ל ה-18 של צה"ל, מיוני 2005 עד פברואר 2007, קודם לכן היה מפקד חיל האוויר וסגן הרמטכ"ל. לאחר פרישתו מצה"ל, מונה חלוץ ליו"ר הסטארט אפ סטרלינג, ולמנכ"ל חברת קמור מוטורס, שבשליטת דן ברנר, יבואנית מכוניות BMW ומיני לישראל. לחלוץ תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

רבקה אלגריסי מונתה למנכ"לית פעילים ניהול תיקי השקעות מקבוצת בנק הפועלים



רבקה אלגריסי מונתה למנכ"לית פעילים ניהול תיקי השקעות מקבוצת בנק הפועלים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית פריזמה קרנות נאמנות. אלגריסי תחליף את גדי מרץ, שהודיע באחרונה על פרישתו.
אלגריסי מילאה שורה של תפקידים בכירים בקבוצת הפועלים כאשר בתפקידה האחרון כיהנה כחברת הנהלת בנק מסד וכממונה על ניהול נכסי הלקוחות של הבנק.



בתוך כך כיהנה אלגריסי מנכ"ל חברת ניהול קופת הגמל מצרף וקופת הגמל דפנה של בנק מסד. לפני כן, כיהנה אלגריסי כמנהלת יחידת הייעוץ לסניפים בבנק הפועלים וכאחראית על מערך ייעוץ ההשקעות בסניפי הבנק. קודם לכן כיהנה אלגריסי כמנהלת מדור ייעוץ-ייזום של הבנק וכיועצת השקעות אזורית, לאזור הנגב, של הבנק. לאלגריסי תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully