וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף מסכמת שנה חזקה

קמעונאית האופנה הרוויחה 101 מיליון שקל בשנה, למרות חולשה ברבעון האחרון. אילנה קאופמן קיבלה 2.4 מיליון שקל

חברת גולף מסכמת שנה מוצלחת עם חולשה קלה ברבעון האחרון, שהתבטאה בירידה במכירות וברווחים. החברה שבשליטת נוחי דנקנר באמצעות כיתן וכלל תעשיות, מכרה ברבעון האחרון של השנה בכ-177 מיליון שקל - ירידה של 4%.

למרות השחיקה בהכנסות הרבעון, ירידה בעלות המכר, סייעה לחברה לשמור על הרווח הגולמי בהיקף כמעט דומה לרמתו מהשנה הקודמת. מנגד, עלייה בהוצאות המכר הביאו לירידה של כ-13% ברווח התפעולי, ובשורה התחתונה, החברה הרוויחה כ-26 מיליון שקל - מיליון אחד פחות מהשנה הקודמת.

בשנה כולה גולף, הרוויחה 101 מיליון שקל - גידול של 65% לעומת השנה הקודמת. עבור מנכ"לית קמעונאית האופנה, אילנה קאופמן, מדובר בשנה מוצלחת בהחלט: קאופמן תקבל 2.4 מיליון שקל, (לאחר שהסכימה להפחית 10% משכרה), וסמנכ"ל הכספים אהליאב עזריה קיבל מיליון שקל.

גולף עוסקת בעיצוב, קניינות, שיווק ומכירה של אופנת הלבשה ואופנת הבית. רוב המוצרים הנמכרים ברשת מיוצרים על ידי מעצבי הבית שלה. לרשת יש 141 חנויות בפריסה ארצית, שכל אחת מהן משתרעת על פני שטחים של בין 30 ל-400 מ"ר.

גולף שוכרת מהחברה האם שטח של 4125 מ"ר בהדר יוסף, עבור חנות הדגל והמחסן. החברה שילמה בשנה החולפת 3.9 מיליון שקל עבור השכרת המתחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully