וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים: וריפון עשויה לרשום רבעון חמישי ברציפות של הפסד נקי

הדס גליקו

3.3.2009 / 14:15

לאור שילוב של תנאי מאקרו קשים בסקטור הפיננסי והקימעוני, לצד העדר תזרים מזומנים חיובי והעדרה של רציפות מינימאלית ברווחים



לקראת פרסום דו"חותיה של וריפון הערב, לרבעון הפיסיקאלי הראשון ב-2009 שהסתיים בסוף ינואר, מעריך היום אנליסט כלל פיננסים, צחי אברהם כי וריפון עשויה לרשום רבעון חמישי ברציפות עם הפסד נקי ב-GAAP (כללי החשבונאות המקובלים).



אברהם מנמק את ההערכה כשילוב של תנאי מאקרו קשים בסקטור הפיננסי והקימעוני, לצד העדר תזרים מזומנים חיובי והעדרה של רציפות מינימאלית ברווחים ומעניק לוריפון המלצת 'תשואת שוק'. וריפון נסחרת כיום בשער של 4.3 דולר למניה.



בכלל מציינים כי ברבעון המקביל וריפון היתה עסוקה ב"פרשיית הדו"חות המשתנים", ולכן רשמה ירידה חדה במכירות. ולכן טוענים בכלל, "וריפון צפויה להראות צמיחה ברבעון הקרוב, אך היא אינה נובעת מהרחבת הפעילות השוטפת. תנאי מאקרו לא פשוטים מעיבים על הביצועים ואנחנו מניחים שנראה ירידה במכירות מול התקופה המקבילה ברבעונים הבאים".



באשר לתחזית ל-2009 אותה הנמיכה וריפון ברבעון הקודם למכירות בטווח של 920 מיליון דולר ועד 1 מיליארד דולר, עם רווח למניה פרופורמה של 85 סנט-1 דולר. "אין זה מן הנמנע שהחברה תבחר להעריך מחדש את הטווח, על רקע החמרת הסביבה התחרותית", אומרים האנליסטים ומתמחרים עמידה בטווח התחתון של סעיף המכירות והורדה נוספת של תחזית הרווח הנקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully